NOD september 2018..

@citrus en @mammavanB balen meiden maar houd moed. Helaas is slagingskans maar 20% bevruchting kan goed gaan maar innesteling kan helaas mis gaan waardoor het eitje wordt afgestoten.
Het gaat jullie heus lukken!
 
Hoi dames, ik lees al even mee en kon me steeds inhouden om mee te gaan schrijven, bang dat ik me er dan veeeel te veel mee bezig ga houden. 
Maar mijn NOD is donderdag. Gisteren heb ik een heeel licht streepje op sensitest gehad, maar 's middags op kruidvat 2v5 niets...
Vanmorgen op kruidvat 2v5 denkik heel licht iets te zien, maar het is echt zo vaag. 
Gisteren snel nieuwe sensitestjes besteld, vanmorgen alvast urine opgevangen.... ik kan niet wachten tot de postbode straks komt. Niet goed voor een mens dit!
Alle dames die ook nog wachten, ik duim met jullie mee. 
De dames die toch weer ongi zijn geworden; ontzettend balen!!!
 
Ik ben ook weer zo ongelooflijk ongeduldig geweest, waarom doe ik dit?!
Gisteren na werk getetst met een Action Early en toen zag ik een heel licht streepje, dus vanmorgen weer getest met zo'n zelfde test en toen zag ik bijna niets, het streepje was lichter dan gisteren en die van gisteren was al zo licht. 
Ik heb ook nog twee kruidvattesten in huis dus ik wil morgenochtend weer een test doen, tegen beter weten in denk ik..
Gek word ik :)
 
@ManonBB heb je de urine wel in de koelkast gezet? Anders kan je het niet meer gebruiken
Hopelijk heb je een streepje! Succes laat je ons wat weten?
 
Terug
Bovenaan