NOD september 2018..

Wat spannend allemaal. Hou ons op de hoogte!
Ik hou mezelf voortduren voor er niet te veel aan te denken, maar dat lukt niet helemaal. Nod is pas 27 september, dus dat wordt nog een goeie week ijsberen! ?
 
@ManonBB Bedankt! Ja dan blijven we een beetje in het ritme☺️
@xBoerinnetje Bedankt! Ik wilde de activiteit (wakeboarden) wel doen, maar ik heb het nog nooit eerder gedaan dus durfde niet zo goed?
 
Hier nog geen teken van menstruatie.. wel nog steeds met vlagen misselijk... zit morgen op dag 34. Langste cyclus laatste half jaar was 36 dagen dus wil zowiezo wachten tot zaterdag met testen. Hoop zo dat het raak is, zal leuk verjaardagscadeau zijn en mooie start in ons nieuwe huisje waar we nu net 3 weken in zitten ?
 
Sinds vanmorgen een temp dip van 37.3 ben ik naar 36.8 gegaan. Nu wel echt meer menstruatie achtige krampen en meer last van me onderrug.
Kan dus 2 dingen betekenen of me menatruatie zet door nu geschat 3 dagen voor NOD of dit is de innesteling en hopen dat me temp morgen weer hoger is 11 dpo nu.
Nog niks van een bloeding te zien. Ik vind dit wel erg spannend en wil eigenlijk doorslapen naar morgen ??
 
Sinds vanochtend opeens super veel afscheiding en mn hoofdhuid is heel vettig. Verder ook steekjes in mn onderbuik en rug. Maandag of dinsdag is mn NOD als ik uit ga van 14 dagen na eisprong. Als ik naar mn app kijk zou morgen mn NOD zijn. 
 
Laindey spannend! Ik wist niet dat een vette hoofdhuid een verschijnsel was, heb het ook namelijk dacht dat het door me shampoo kwam. Wanneer wou je gaan testen?
Ik heb de hele tijd het gevoel alsof ik ga vloeien maar tot zover helemaal niks alleen wat afscheiding. Nogsteeds krampen. Stiekem hoop ik dat het allemaal wegblijft en de temp morgen weer gestegen is ?
 
@feyre geen idee of dat 'een symptoom' is. Het viel me gewoon heel erg op dat het allemaal zo vettig is :p Ik wil zaterdag gaan testen. Mn vriend zit ook steeds te vragen wanneer ik kan en ga testen haha. 
 
Terug
Bovenaan