NOD september 2018..

Laindey hahaha je weet maar nooit bij mij blijft het ook vettig heb vorige maand andere shampoo gekocht maar toen geen problemen van de week merkte ik het opeens op.
Leuk dat je vriend ernaar vraagt ? mijn man vergeet het gewoon maar hij vraagt wel elke ochtend wat me temp is.
Hij is super lief ben vandaag wat down geen idee waarom niks wat eryoe geleid heeft ? en dan krijg ik gewoon een knuffel en lieve woorden.
Nog 2 dagen geduld dus spannend houd je ons op de hoogte ?
 
@Feyre ik hou jullie op de hoogte! Soms kunnen mannen wel echt lief zijn! Mijn vriend maakt ook al maanden de kattenbak schoon, want ik zou maar eens zwanger zijn haha. 
@chantal2109 ah nee toch! Is vandaag ook je NOD? 
 
Hoi allemaal
ik ben nieuw hier! 
Probeer zwanger te worden na een miskraam op 15 augustus
Ik vermoed dat ik weer zwanger ben, zien jullie de foto? Wat denken jullie?
groetjes Sjantie 
 
Chantal jammer! ? wanneer is je NOD?
Laindey super lief je. Ik maak hem zelf schoon had gelezen dat als je al jaren de bak doet dat je allang immuun bent voor de stoffen ?
Gebruiker10083107 naar van de miskraam ? maar zo te zien is deze zeker positief! Was dit binnen een half uur aflezen? Een streepje is een streepje dus gefeliciteerd! Hopelijk blijft deze goed zitten!
 
@feyre nou dat is dus niet waar haha. Ik deed dat ook al jaren en was zwanger in december (helaas miskraam) maar heb toen bloed moeten prikken en er kwam uit dat ik dus nog geen antistoffen had voor toxoplasmose. Dus zou daar toch wel een beetje.mwe oppassen mocht je zwanger zijn!
@gebruiker10083107 dat is zeker een positieve test! Heb je tussen je miskraam en nu wel een negatieve test gehad? Want na een miskraam kan het hcg nog best lang in je lichaam blijven. Maar gefeliciteerd! 
 
Chantal is de menstruatie echt doorgezet of is het een klein beetje? Miss is het een innestelingsbloeding?
Laindey oh echt. Nou heb hem tot nu toe 1x gedaan omdat ze ook buiten gaan maar laat dan mooi me man het voortaan doen ?
 
Terug
Bovenaan