NOD september 2018..

@Joufullylife ik herken het. Vorige ronde zelfde kwaaltjes als jij nu hebt. Hielden 2 dagen voor nod op en werd toch ongesteld. Ik had ook echt hoop, onder het mom van als dit niks is dan weet ik het ook niet meer. Denk dan ook dat t voortijdig is misgegaan.
@Breimeisje ik heb wel innestelingsbloeding gehad, maar die was niet te verwarren met menstruatie. Was alleen maar 2 dagen wat oud bloedverlies, voornamelijk terug te vinden op t wc papier. Maar je hoort vaker dat innesteling en menstruatie door elkaar gehaald worden, dus best kans dat jij ook een innesteling toen hebt gehad.
@gebruikervivian lastig he? Wat mij helpt is de gedachte dat als het raak is, het er over 2 of 3 dagen ook nog zit. Is het nu wel iets maar over 2/3 dagen niet meer, dan zou je het toch verliezen als je het nu zou weten. Ik hou waarschijnlijk mezelf ermee voor de gek, maar ik trap er ook in dus dat geeft ergens de rust en het geduld om te wachten.
@SanneXavi gefeliciteerd! Altijd fijn om een ander als excuus te gebruiken voor je eigen geheim haha. Wat stond er zoal op het programma dat je niet wilde?
 
Vanmorgen een test gedaan helaas negatief. Nu moet ik ook zeggen dat ik nog niet echt een duidelijke dip in me temp heb gezien voor innesteling al is het nu 9 dagen geleden na me ovulatie. Ik had gelezen dat het bij sommige vrouwen zelfs 12 dagen kan duren, iemand die hier iets meer over weet?
Ik weet mijn cyclus nog niet aangezien me spiraal 28 aug verwijderd is en ik nog geen menstruatie heb gehad. Maar ik ben er wel zeker van dat ik een eisprong heb gehad aangezien me temp kmhoog schoot en nogsteeds hoog is. Afgaande van 14 dagen na ovulatie is me NOD de 23e
Ik temp elke ochtend rond 7 uur rectaal als ik nog in bed lig
 
Een temp dip is geen vereiste voor een zwangerschap. Enige wat een evt zwangerschap kan bevestigen is dat je temp hoog blijft en niet daalt wanneer je je menstruatie verwacht. Als je je nod niet weet zal ik van 14 dagen uitgaan. Als je nu 9dpo zit is het ook vrij vroeg voor een test ;)
wanneer een eventuele innesteling is? Geen idee. Volgens mij ergens tussen 7 en 12 dagen na je ovulatie.
 
Morning ladies, ik heb vanmorgen getest met de kruidvat 2v5 en ik zag nu in één oogopslag het tweede streepje, nog wel licht maar wel duidelijk te zien. Twee dagen voor mijn NOD dus deze testen zijn best gevoelig. Nu hopen dat het deze keer goed blijft gaan.
@Feyre; 9 dpo is inderdaad nog heel vroeg om te testen, het kan zelfs zijn dat het nog niet is ingenesteld, er is nog hoop dus!
 
@Ananasss tnx voor de reactie. Het was idd ook wat vroeg maar dacht probeer het eens. Ik wacht nu gewoon tot de 23e/24e en zie dan wel verder. Me temp blijft tot nu toe gewoon hoog en geen menstruatie tot zover. Heb alleen wat zeurderige krampjes gehad en plcontinue last van me onderrug verder niks, maar goed symptomen zeggen ook niet alles en lichaam is goed je voor de gek te houden ?
 
@Rosie lees net je berichtje terwijl ik de andere aan het typen was ? gefeliciteerd! Hopelijk blijft het zitten.
Het was idd wat aan de vroege kant en hoop dus dat het nog niet ingenesteld is en dat dat nog (goed) gebeurd. Wachten is zo moeilijk ? wat fijn trouwens dat de kv testen zo goed werken. Ik heb er ook zelf een 2pack liggen heb ze nog niet gebruikt haha.
 
Hier blijven de testjes heeeel licht, al 3 dagen hetzelfde... Ze worden dus niet duidelijker,  en mijn buik voelt alsof ik elk moment ongi kan worden (NOD) morgen...  Ik denk dus niet dat de innesteling goed gegaan is. Hoi nog ietsiepietsie hoop..maar verwacht maar niets. 
 
Sanne, gefeliciteerd!! Lekker snel op elkaar ?
 
feyre als ik jouw temperatuur curve zo zie denk ik dat wij ongeveer tegelijk onze eisprong hebben gehad. Mijn temp ging op dezelfde dag omhoog. Ik heb vanochtend een test gedaan en ook negatief. Gisteren een dip van 0.3, vandaag weer 0.1 omhoog dus het blijft spannend.. maarja voor hetzelfde geld wordt ik gewoon ongesteld. 
 
Terug
Bovenaan