NOD september 2018..

PippaLotta leuk om te zien dat et iemand gelijk loopt ? jammer dat die van jou ook negatief was. Heb je wel "klachten"? Ik heb nog geen temp dip gehad maar hij blijft wel nogsteeds tussen de 37.1 en 37.3 terwijl hij voor de ovulatie 36.7/36.8 was.
Ik kan niet echt zeggen dat ik "klachten" heb, voornamelijk lage rugpijn maar rugpijn heb ik altijd wel dit is alleen wel iets anders en ik ben de hele dag door vermoeid ook al ben ik bijv maar 1 of 2x wakker geweest in de nacht
 
Ja leuk hè! Hopelijk samen goed nieuws! 
Ik ben de afgelopen weken ziek geweest waaronder rond mn eisprong behoorlijk ziek dus het zou heel bijzonder zijn als het raak was. Ik ben wel zo'n vrouw die van alles denkt te merken maar ondertussen ben ik dan niet zwanger :p gisteren temp dip en s'ochtends soort ongesteldheidskramp die dus weggetrokken is. Zere borsten, snel moe.. maarja, dat kunnen ook allemaal menstruatie klachten zijn.
Wanneer ga jij weer testen?
 
PippaLotta ja is eigenlijk wel erg leuk haha. Stiekem hoop ik dat het raak is maar betwijfel het aangezien het de 1e ronde is en er een paar jaar terug de gyn me vertelde dat er een hoge kans was dat ik PCOS heb(zussen hebben het ook en cystes) heb 1 jaar niks gebruikt en had toen maar 1 menstruatie. Nu moet ik wel zeggen dat ik na die tijd 20kg ben afgevallen en nu ook bij de dietiek loop om nog wat meer kwijt te raken.
Ik ben er ook zo een hoor die denkt van alles te voelen ? rugklachten zijn wel meer geworden maar omdat ik dus altijd rugklachten heb kan het ook gewoon daarvan zijn het moe zijn kijk ik wel van op heb vakantie en dan zou je toch zeggen dat ik uitgerust ben, ik stort bij 8 uur al in en lig vaak tegen 10e in bed, normaal ging ik pas om half 1 ofzo. Weliswaar staat me stiefdochter wel om half 8 naast het bed maar ik heb dan dik 8 a 9 uur al geslapen.
Ik had vorige week beurs aanvoelende borsten en paar dagen terug gevoelige tepels maar dat is inmiddels ook weg. Krampen af en toe soms zijn ze er wel maar heb me gedachte er dan niet bij en voel ze dan niet.
Ik wil de 23e dus as zondag weer testen mits me menstruatie nog niet door is gekomen ofc. Dat zou technisch gezien even van de basis cyclus uitgegaan want die weet ik nog niet me NOD zijn wanneer ga jij weer testen?
 
Zou super zijn als het raak is Feyre!
Ik ga op zn vroegst pas vrijdag testen maar wil hem eigenlijk uitstellen tot zaterdag. Als ik vandaag helemaal niks had, duurt het wel ff voor hij wel positief is toch? Als dat zo mag zijn natuurlijk..
 
Mijne was ook helemaal wit dus echt niks. Bij innesteling ga je pas het HCG aanmaken had gelezen dat dat wel tot 12 dagen kan duren. Dpo 10 nu hier dua pak gewoon me NOD dag. Kijk of je het kan rekken tot zaterdag ? 
Als de innesteling nog moet komen kan dat altijd een deze dagen zijn laat je wat weten?
 
Is die bij jullie ook helemaal wit gebleven? Bij mij kwam er later een vaag streepje.. Ik ga het zaterdag of misschien al vrijdag weer eens testen.
 
Ja, helemaal wit.. heb hem na vijf minuten wel weggegooid hoor ;) volgens mij kan je ook indroogstreepjes krijgen dus dat is dan vals positief. Of bestaat dat niet?
Mn menstruatie was twee maanden geleden door stress een week te laat, een maand geleden een halve week te vroeg dus nu hopelijk weer normaal en dus vrijdag of zaterdag. Dus zaterdag testen is wel het beste idee idd!
 
Helemaal wit ja. Na 30 min mag je echt niet meer aflezen want zoals PippaLotta zegt je kan een indroogstreepje krijgen en dus vals positief. 
Vervelend dat de menstruatie zo beinvloedbaar is. Ik ben zelf een beetje bang dat als ik niet zwanger ben me mensteuatie uit blijft ook al had ik een eisprong(zover ik weet). Gewoon doordat ik 3 jaar terug zowat geen cyclus had. Het is irritant zo in het duister tasten gelukkig ben ik gaan tempen want wou dit eerst eigenlijk niet doen
 
Terug
Bovenaan