NOD september 2018..

@laindey nou nooit een tussentijdse bloed verlies gehad al die tijd..
t is niet heel weinig ik wacht wel ff af of het van het weekend over gaat maar het lijkt wel op een menstruatie..
 
 
@feyre maar tis toch goed als t ongeveer hetzelfde blijft? Als ie maar niet omlaag gaat toch? 
Ik had vanochtend iets wat lichtbruin bij afvegen, kan 2 dingen betekenen.. Of ik word ongesteld of het is een innestelingsbloeding (hopen op het 2e haha) 
 
Laindey bij innesteling kan je een dip krijgen maar 36.9 is maar 0.1/0.2 graad hoger dan me basale temp ik heb de hele tijd in de 37.1/37.3 gezeten tot gister weer 36.8 en vanmorgen 36.9
Vanmorgen bij het afvegen bloed en vrijwel direct menstruatie krampen in buik en rug. Nu wel minder maar heb echt het gevoel dat ik ongesteld ben. Zo maar weer even naar het toilet. Ik weet dat het bloedverlies bij innesteling minimaal is en anders als menstruatie dus ik houd het nog in de gaten maar denk zelf dat het vandaag gewoon begonnen is
 
@feyre ah dat is minder :( Ik hoop voor je dat het toch niet doorzet. Alleen zo'n daling is idd niet erg goed.. Ik zit nog steeds op 36,8/36,9 schommelt iedere dag een beetje, maar ik temp ook niet rectaal dus kan ook daar aan liggen haha. 
 
Terug
Bovenaan