NOD september 2018..

Hier is bloedverlies nog niet doorgezet. Het is nu bruin verlies. Wel is me temp van 36,9 gezakt na 36,7. Verwacht dus vandaag dat menstruatie door zet.. helaas
 
Laindey ah ja rectaal is meest betrouwbaar dus meet gewoon rectaal. Krampen zijn wel wat minder en is niet veel en meer bruin/rood achtig wat in de inlegger zit maar ben bang dat het gewoon doorzet.
Ik ga het afwachten het is me eerste menstruatie sinds zo'n 9 jaar spiraal ? dus het zou kunnen alleen als ik de temp volg is het wel degelijk me menstruatie
 
Hebben er meer last van slapeloze nachten? In slaap vallen geen probleem, maar ik ben vaak al eerder wakker dan normaal en droom onwijs druk. Kamillethee zou je dan wel mogen toch? Want slaap lekker thee bevat valeriaan en dat mag niet.
 
Vandaag dag 39 en nog steeds niets te bekennen. Afgelopen dagen af en toe krampen gehad. Maar anders dan anders..  had ook veel last van d..ree dus dat kan het ook zijn. 
Hoop wel snel een verschil te weten, na het weekend dan maar testen denk ik. Want ga volgende week op vakantie met ons gezin en mn ouders dus wil wel weten hoe het er voor staat haha. 
Nod is vandaag. Wie wacht er ook nog steeds? 
 
@SjaMee spannend! Ik heb ook lichte krampjes maar dan rechts boven in mn baarmoeder, dat is ook anders dan menstruatie krampen. Ik wacht ook nog steeds! 
@feyre ah eerste menstruatie na het verwijderen van mijn spiraal was echt maar 1dag flink bloed verlies en daarna gewoon niets meer. 
 
 
Knuffeltjeee Hier ongeveer hetzelfde ik ben om 8 uur al moe en lig dan het liefst al op bed. dus lig er rond 11 uur in en vaak s'nachts wakker en zeker al om half 7 7 uur wakker terwijl ik normaal tot 10 uur door kan slapen. helaas geen symptoom voor me aangezien ik vandaag ongesteld ben geworden
Laindey Helaas het heeft toch echt doorgezet... stond net in de winkel en voelde zo een golf komen. xD helder rood en veel stolsels.
ene kant baal ik er echt van aan de andere kant. het was ronde 1 verwachtte er niet veel van en idd eerste menstruatie. ik wist niet eens of ik een cyclus had omdat het jaren terug toen ik geen spiraal of iets had maar 1x een emnstruatie heb gehad van 1 dag klein beetje bruin bloed. dit is nu toch wel echt heel anders en ben wel blij dat ik me Ovulatie heb gemeten en dat er een menstruatie is.
Op naar ronde 2
 
@feyre ah nee dat meen je niet :( Jammer! Gelukkig wel fijn om te weten dat je een goeie cyclus hebt net eisprong en menstruatie. Veel succes de volgende ronde! Ik mag nog even afwachten. Verder geen bruin of iets meer gehad tot nu. Wel gekke krampjes in mn baarmoeder. 
 
Terug
Bovenaan