NOD september 2018..

@knuffeltjeee toen ik in maart zwanger was (helaas miskraam geworden) had ik een week voor nod al dat ik ineens iedere nacht wakker werd terwijl ik dat nooit had! Pas toen het mis was gegaan sliep ik weer hele nachten door. Het KAN dus een symptoom zijn!
 
Hey dames ik reageer zelden maar lees iedere pagina trouw mee. Ik moet zeggen ik heb de laatste tijd echt het gevoel er door heen te zitten door heel dit zwanger proberen te worden.. hoe gaan anderen hier mee om die al maanden lang bezig zijn?
Het einde van het jaar begint steeds dichter bij te komen en ik probeer zo om het van me af te gooien en er niet mee bezig te zijn maar als ik er aan denk kan ik zo een potje janken. In april een miskraam gehad waar ik nog steeds kapot van ben en het idee dat ik 5 dec uitgerekend was en dat het straks die datum is en dat ik misschien nog niet eens opnieuw zwanger ben daar raak ik lichtelijk van in paniek. Het is zoooo niet eerlijk.. en dan nog niet te beginnen over al die vrouwen die het woord 'eisprong' maar uit hoeven te spreken en spontaan zwanger worden, babyshowers en alles. Aarrggghh ik ben even vet gefrustreerd en hoop ff op wat steun van vrouwen die er ook even helemaal klaar mee zijn af en toe.
 
Terug
Bovenaan