NOD september 2018..

@jillla ik herken mezelf zo erg in je berichtje. Ik heb vorige maand echt zo'n depri maand gehad. De ene na de andere werd zwanger. 8 augustus was mn uitgerekende datum maar dat werd helaas een mk. Daar heb ik heel veel aan gedacht. Ik ben nu op een punt dat ik, als het deze ronde niet raak is, een afspraak ga maken bij de huisarts. Al is het alleen maar om de last van schouders af te krijgen en niet te stressen. Je bent echt niet de enige die zo gefrustreerd is soms ;) In welke ronde zit je nu? 
 
Ja vreselijk moeilijk soms, alleen al deze week 3 zwangerschaps aankondigingen gehad, hoewel t zo mooi is is t ook zo pijnlijk. Ben Mn kindje verloren op 22wk dit jaar en zijn wel pas deze maand serieus weer “bezig” ondanks dat wij pas net weer bezig zijn blijft t pijnlijk en verdrietig en vraag ik me soms af hoe ik dit trek maar gewoon doorgaan en soms even stilstaan.
 
Waarschijnlijk erg voorbarig, maar sinds enkele dagen na mijn eisprong kreeg ik ontzettend pijnlijke tepels. 's Morgens moet ik meteen m'n BH aantrekken of het irriteert echt heel erg. Kan dit een vroeg symptoom zijn, of is het gewoon mijn lichaam dat weer van zich laat horen? 
 
@laindey pff wat erg.. 8 augustus blijft dan toch zo'n datum dat vergeet je niet zomaar. En je zult uiteraard gedacht hebben wat als het wel goed was verlopen.. ik geloof zo ronde 10. Blij dat je op zo'n forum als deze toch wel ziet dat je niet de enige bent! Wij hebben iig niet aan de grote klok gehangen dat we 'bezig' zijn dus kan het er ook niet echt over hebben in mn omgeving.
En @Kershje ik kan me niet eens voorstellen hoe jij je moet hebben gevoeld! Heb je verhaal idd gelezen. Lijkt me toch ook spannend om er nu weer echt voor te gaan. Ik gun het je zo dat het snel weer raak is en goed mag blijven gaan!
Huisarts vind ik lastig. Wat mezelf betreft niet maar mn man heeft het er gewoon niet zo moeilijk mee als ik en staat er denk ik ook nog niet echt voor open om zichzelf evt te laten onderzoeken. Maar goed het kan niet kwaad zelf wel alvast te gaan uiteraard. Je hebt toch op een gegeven moment het gevoel is er iets mis met mij ofzo? ?
 
@jillla In onze omgeving weten wel veel mensen dat we bezig zijn. Ik heb ook een bbz gehad en ben toen met spoed geopereerd. Dit was een paar dagen voor de verjaardag van mn vriend dus moest wel uitleg geven waarom ik niet meehielp enzo. Ik vind liegen namelijk heel moeilijk ?
Ik vind het naar de huisarts gaan ook moeilijk maar na 2 mks en een bbz heb ik toch het idee dat mijn lichaam niet zwanger wil zijn ?
 
Ja snap dat je het dan wel moet vertellen! Hebben ze je eileider wel kunnen sparen? Eigenlijk zou je zeggen dat het zwanger worden zelf niet echt het probleem is nee maar of het domme pech is of dat er echt iets is is wel het onderzoeken waard ja..  jezus en dan ook nog 2 mk's?! Ben je daar wel een beetje overheen kunnen komen? Want ik kan me goed voorstellen dat je mentaal ff op instorten staat als dat dan gewoon 2x gebeurt! En het lijkt me toch telkens weer een kleine aanslag op je relatie of heeft het jullie juist dichterbij elkaar gebracht? Wanneer is nu je nod?
 
@jillla nee ze hebben mn eileider niet kunnen sparen helaas. Die was al aan het scheuren. Maar idd mentaal is dat heel zwaar geweest. Heb t soms nog wel moeilijk maar dan zeg ik tegen mezelf dat ik door moet gaan en niet moet stressen omdat dat geen positief effect heeft. Mn vriend heeft het er ook wel moeilijk mee gehad en we hebben er samen gelukkig wel veel over kunnen praten. Kan eigenlijk wel zeggen dat het onze relatie juist sterker heeft gemaakt.
 
Wat heftig zeg allemaal als ik dat zo lees. Heel veel sterkte en ik hoop echt dat jullie allemaal snel een positieve test hebben. Ik ga voor jullie duimen. Tooy tooy tooy. 
Ik ga toch maar een early test doen zondag. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ook als is eerste poging je hoopt toch dat het dan toch gebeurt. 
@Knufeltjeee ik slaap ook zo ontzettend slecht! Ik ben rond 7 uur wakker. Maar ben zo ontzettend moe en wil slapen. Frustrerend dus. Maar goed nog even wachten.... 
Fijn weekend iedereen
 
Terug
Bovenaan