NOD september 2018..

Ja ik moet toch afspraak maken bij de gynaecoloog dus hoor ik daar ineens eens verder ?
SjaMee jammer dat je weer doorgaat naar de volgende ronde
FelineA ik denk dat je wel mag gaan hopen. Misschien als je overtijd bent eens een CB tegen aangooien ??
 
Ik kan deze cyclus niet volgen. Niets klopt meer. Tussentijds op verschillende momenten cervixslijm gehad en mijn temperatuur schommelt ook zonder duidelijke stijging. Mijn nod is (hoop ik) 30 september.. 
 
@FelineA ik heb het zelfde morgen is het 14 dagen na mijn ovu. Vanmorgen getest een hele lichte streep Ik heb een foto.. het is niet spierwit denk ik als ik het me niet inbeeld... Ooh ik hoop het zo erg dit is ronde 19 hoop ook dat vrijdag duidelijker is anders ga ik vrijdag mijn baan voor een andere baan opzeggen, bij een duidelijke streep toch maar niet denk ik... dilemma 
hoe kan ik die foto hier plaatsen??
heb geen menstruatie symptomen maar ook niet wat ik denk dat zwangerschaps symptomen moeten zijn Maja als ik echt zwanger ben is het krap 4 weken dus miss nog niet veel hormonen..
 
Avb89 waar je een reactie typ zie je als allerlaatste een icoontje met een landschap erop daar kan je een foto bijvoegen
FelineA ohhh spannend!!! Zou over 2 dagen nog eens een test doen en zien hoe die verder uitpakt
 
Ja ik kan geen foto’s invoegen. Hij vraagt om een directe link, tenminste op mn telefoon misschien via de tablet..
vandaag NOD heb wel rommelige buik geen krampen of bloed 
ik hoop er maar niet teveel op....
t was ook wel echt licht
 
Avb89, ik had eerst ook een soort schaduwstreep. Als die streep, hoe licht ook, binnen de afleestijd verschijnt betekent het dag je HCG in je lichaam hebt en dat je dus zwanger bent! 
Met welke test heb je nu getest? Ik heb na verhalen op fora te Kruidvat 2v5 gehaald. De volgende dag was die al duidelijker bij mij! 
 
Ik mag ook weer naar de volgende ronde. Vanmorgen licht roze bloedverlies bij het afvegen. Ik was er eigenlijk wel vanuit gegaan, maar toch was ik even teleurgesteld. Ik begin nu ook een zeurend gevoel in mijn buik te krijgen. En ik voel me behoorlijk misselijk. Zo zie je maar weer dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. De eerste maanden zou ik aan een zwangerschap gedacht hebben en nu weet ik gewoon dat het bij de menstruatie hoort. 
 
Terug
Bovenaan