NOD september 2018..

Knuffeltje wat balen dat je dokter er zo makkelijk over doet.. en jezus weken of maanden?! Kan me echt zo goed voorstellen dat je gewoon wilt dat die cyclus zsm op gang komt
Sjamee hm maar zo'n lange heb je nog nooit gehad toch? Heb je wel je eisprong gevonden met testen of temperaturen? 
Hier nog steeds bruin verlies en een zeurende onderbuik. Vrees wel dat mn menstruatie er aan zit te komen. Woensdag nod..
Maarrr meiden wat wel super leuk is is dat als we nou allemaal volgende ronde of die daarop zwanger worden we de verjaardagen van onze kindjes lekker in de zomer kunnen vieren!! En we met sinterklaas/kerst kunnen aankondigen zwanger te zijn! Tja je moet toch iets hebben om het leuk te houden ?
 
jilla nee nog nooit zo lang gehad altijd 38 39 dagen. Eisprong ook gezien met testen. 1 dag daarvoor samen geknuffeld en op de dsg en dagen dagen daarna niet want mn vriend was een week weg.
 
Ik weet niet of ik nou moeder natuur moet gaan haten maar tadaa, ik denk dat dit lijkt op menstruatie... Heb ik lekker voor lul gezeten bij de ha voelt dit toch wel als extra uitlachen... Ik hoop dat ik nu een cyclus krijg en verder zie ik het wel. Even helemaal klaar met het onderwerp. Mocht ik weer denken dat, dan kom ik hier zeker terug op het forum. Nu even heel heel depri en klaar mee...
 
Nou knuffeltje, eindelijk klaar met die onzekerheid! Alleen niet op de manier die je hoopte gok ik.. maar ik hoop dat je serieus niet al te down gaat voelen. Als ik jou was zou ik t positief bekijken, je hebt 26 aug je laatste pil genomen dus na een maand weer een cyclus terug! Nu kun je wel gerichter verder :) succes knuffeltje!
 
Balen dames die ongesteld zijn geworden!
En Knuffeltje, dat je nu 'al' ongesteld bent is best wel netjes van je lichaam als je pas een kleine maand geleden met de pil gestopt bent.
Ik snap dat je teleurgesteld bent maar bij heeel weinig dames lukt het in de eerste ronde, al helemaal als de eerste ronde ook de eerste maand zonder pil is. Inmiddels zit ik zelf in ronde 5 en ben vanaf de 3e ronde toch wel teleurgesteld als ik weer ongesteld word, maar het kan gemakkelijk nog meer dan dubbel zo lang duren dus in de 1e ronde al zo teleurgesteld zijn is niet echt reëel.
Nogmaals, ik snap het, omdat je zoveel symptomen had, maar zo te zien heb je ten minste een nette cyclus op een hele korte goede termijn na stoppen met de pil!
 
Ik had gewoon even een emotionele dag. Voor mij ook allemaal nieuw dat gegier van hormonen. Nu ben ik wel weer wat rustiger en zie het ook hoofdzakelijk positief. Ik voel me weer vertrouwd met mijn lijf en van mij mag Truus nog wel een paar maanden vaker langskomen. Het waren gewoon een paar heftige weken. Zo denk je aan alles dat je zwanger bent en dan ben je gewoon netjes ongesteld. Hoop dat het doorzet, voor en met de pil was ik altijd het een week. Ben bijna blij met de vertrouwde zaken als lichte buikpijn en lekker chagrijnig zijn... 
 
Hallo meiden
Mag ik mij ook bij jullie voegen?Mijn nod is morgen. Ik heb deze maand mijn eerste iui behandeling gehad. Gisteren heb ik positief getest. Ik ben zo bang dat het niet waar is. Kon het niet geloven. Ik heb de laatste weken veel last van mijn onderbuik. Soort ongi gevoel. Vandaag behoorlijk heftig. Steken, zeurend gevoel. Ik ga elk uur naar het toilet om te kijken. 
 
Terug
Bovenaan