NOD september 2018..

Knufeltjeee, zo herkenbaar. Dat je het zo erg denkt te zijn en dan even een reality check hebt. Bah is even niet leuk. Maar inderdaat wel fijn dat het nu al op gang is. 
Ik heb donderdag NOD dus vandaag early test gedaan. Was zo nieuwsgierig. Je denkt jezelf bijna zwanger. Maar die test was helemaal spier wit. Geen + te bekenen. 
Ik wil nu graag ongi worden (als ik dan toch niet zwanger ben...) dus ik zit ook ieder half uur op die pot om te kijken of er al wat is. Maar wachten, daar duurt het alleen maar langer van.... 
We zitten ook allemaal in zelfde schuitje.... wachten, denken dat je zwanger bent, kwaaltjes aan praten..... en dan toch niet. 
Slaap lekker 
 
Hey allemaal hier ben ik weer.
Ik zit met een vraag.
Net voor mijn vakantie ongesteld geworden. Dag dat we vertrokken waren ze gedaan 5 dagen gewoon zoals altijd. Cyclus 24 dagen weer anders dan voorbije maanden. 
Liep nu dus 29, 29, 29 ,29, 30, 26, 24
Nu dan het rare we komen terug van een weekje vakantie vorige week dinsdag en hup donderdag terug ongesteld. Cyclus 14 dagen ..... Raar zondag waren ze gedaan dus een menstruatie van 4 dagen.  Nu rond 16uur vandaag kreeg ik terug lichtbruine slijmerige afscheiding...
Weet niet wat mijn lichaam mij probeert te vertellen maar ik word er gek van en licht depri. ?
Ondertussen zitten we dus in ronde 17, 18 of 19 ben de tel al kwijt geraakt ?
Iemand die een idee heeft wat dit is of wat ik zou doen ? 
 
Gefeliciteerd santje, hoop dat alles goed mag blijven gaan!! 
Sjamee hm wel erg raar hoor! Meestal wijkt de luteale fase niet af maar de periode voor je eisprong.. ondertussen al nieuws? 
Nroxy dat is wel heel vreemd. Doe je aan ovulatie testen of temperaturen? Is het echt doorgebroken of zou het misschien een innesteling kunnen zijn geweest? Want in 14 dagen heb je net je eisprong gehad zou je zeggen.
 
Jillla, geen ovutesten of temperaturen. 
Echt doorgebroken ik voelde mij zelfs zo geirriteerd want het voelde aan of ik was constant aan het leegbloeden zeg maar of dat het overal doorheen ging (sorry). Normaal heb ik dit nooit zo erg. Aangezien men cyclussen zo beroerd zijn ineens dacht ik van laten we het lekker gezellig houden op vakantie aan niets denken en van elkaar genieten wanneer we er zelf zin in hebben. 
Ik word hier echt gek van ?
 
Hey NRoxy, ik vind dit wel echt gek, zeker omdat je zegt dat je maandstonden echt doorgebroken waren voor de vakantie.
Mss toch eens naar de huisarts gaan? 
 
 
Nou bij mij is het ook doorgebroken vanmorgen. Zag gisteren al 2 tienden graad lager en vanmorgen weer. Dus helaas weer op naar volgende ronde! Ben deze maand begonnen met temperaturen en heb vanmorgen een afspraak gemaakt voor acupunctuur want ik heb toch wat hulp nodig.. laat wel weten hoe dat is gegaan. En als dat allemaal niks doet ga ik in december naar de huisarts.
 
NERVEUS!!!
Ik ben even weggebleven hier omdat ik mezelf helemaal gek maakte, maar vanmorgen wilde ik absoluut al testen. 
Ik heb er 2 gedaan van de Action. Ik kreeg twee keer een heel vaag, bijna onzichtbaar streepje als resultaat. Ik durf nog niet te hopen, maar kon me niet inhouden om er net ook nog eentje van kruidvat 5v5 te doen (dus niet eens met eerste urine) . Zelfde resultaat! NOD is morgen of overmorgen. Mag ik stilaan gaan hopen? 
 
Terug
Bovenaan