NOD september 2018..

@KBtje; wij zijn paar dagen na elkaar jarig, ik de 11e. Kijk ook uit naar zo'n mooi verjaardagscadeau ;)
@gebruiker10087613; spannend! Hopelijk wordt het streepje duidelijker met de dagen! 
 
Ik meld me hier aan. Geen NOD in augustus maar begin september. Inmiddels cyclusdag 31 en vandaag een smiley op mijn CB ovulatie test. 
 
 
 
Ik sluit mij ook aan! Mijn man en ik gaan voor de eerste ronde voor ons eerste kindje. 19 juli gestopt met nuvaring (daarvoor al gestart met foliumzuur en vit. D3), 22e ongesteld. We wilden graag ergens na ons trouwen (3/8/18) beginnen met proberen om zwanger te worden en zo rustig eens te ontpillen en kijken wat mijn cyclus gaat doen.

Ik ben via de app maar even uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, voor het gemak. Paar dagen na ons trouwen veel buikpijn en menstruatiekrampen, geen bloeding. (Als ik achteraf terug kijk waarschijnlijk eisprong anderhalve dag ). Goed een week later, nu 5 dagen geleden, symptomen lijkend op die van een innesteling. Verder ook niet slapen, moe, meer bultjes op tepel, misselijk, weinig eetlust, etc etc. 2 dagen voor verwachten NOD test gedaan, deze was negatief. Niet zo gek gezien de dagen voor NOD. Op woensdag niks, op donderdag en vrijdag alleen bij afvegen heel licht roze op het papier. Gisteren, geheel tegen verwachting in na 27 dagen, menstruatie achtige bloeding. Echter een stuk minder dan ik normaal had, zowel voor als tijdens anticonceptie gebruik. Alleen in de morgen iets wat leek op menstruatie, verder op de dag alleen paar druppels. Verder nu nog meer klachten, zoals duizeligheid en gevoelige borsten. Ook vanmorgen nauwelijks bloedverlies, deze keer ook duidelijk wat ouder bloed, het begon al te verkleuren richting bruin. Nogmaals test gedaan vanmorgen, maar alsnog negatief.

Voor nu ga ik er maar even vanuit dat het allemaal nog een beetje op gang moet komen en mijn lijf met alle hormoonveranderingen ook klachten uit die niet zwangerschapsgerelateerd zijn. Of dat het wellicht nog niet optimaal was om innesteling te laten slagen. Even voortborduren op mijn cyclustijd van afgelopen maand, dus 27 dagen, zou ik mijn NOD hebben op 14 september. Ben benieuwd!
 
 
 
Hoi dames ik sluit me ook even bij jullie aan!
Ik hoop 15 september mijn eerste NOD te hebben. Het word nu ronde 2 na een miskraam in juli.. Ik heb al een zoontje van 2.5
Hopelijk mogen er veel van ons zwanger worden komende maand?
 
Wederom sluit ik weer aan. Op naar ronde 3.
4 dagen ongesteld geweest en nu weer wachten op mn eisprong. Iemand ervaringen met ovulatie testen? Zo ja welke kan ik het beste nemen? Wil het toch maar eens proberen om op deze manier te kijken wanneer mn eisprong nou echt is. Via de app is dat lastig en voel je van alles en weet je niet of er iets gebeurt. 
 
@sjamee: ik heb die van action gebruikt vorige maand.. duidelijk mijn eisprong mee gevonden..? dacht in eerste instantie dat het flut was, maar in combinatie met de buikkrampen was het overduidelijk!?
 
@sjamee: ik heb die van action gebruikt vorige maand.. duidelijk mijn eisprong mee gevonden..? dacht in eerste instantie dat het flut was, maar in combinatie met de buikkrampen was het overduidelijk!?
 
Terug
Bovenaan