NOD september 2018..

Gisteren middag(14dpo) wat kleine krampjes gehad links en rechts in mn onderbuik, kort daarna 3 druppels bloed gehad en daarna niks meer tot nu. Wel heb ik nog af en toe krampjes maar het voelt gewoon anders dan echte ongie pijn. Zou dit nog een innesteling kunnen zijn of is dat al telaat? 

Ja is ook verwarrend ananas! Ik heb er een studie overheen moeten gooien haha. Dus...na de piek gaat je ei springen binnen 2 dagen. Maar dan heb jij ook gelijk hoor, want sperma kan paar dagen overleven dus deze dagen ben je idf vruchtbaar omdat ze dan je ei kunnen bevruchten.. Of 1 daarvan iig;) 
Al getest? 

Ik krijg de foto er niet op, maar heb een overduidelijke ovulatie test ?? dus vanavond maar tussen de lakens kruipen ?.. en morgen dan ook denk ik. 

Hoi
Mijn NOD is zaterdag 8 sept. Zoals ik al eerder had gezegd, had ik al van vorige week last van krampen en pijnlijke borsten alsof ik al ongesteld moest worden.. maar sinds gistr is dat gevoel totaal verdwenen. 
Op den duur weet je toch echt niet meer hoe je de signalen van je lichaam moet interpreteren...
?

Als je in Google zoekt op "foto uploaden" dan geloof ik de eerste en kun je daar je foto uploaden. Dan link je kopiëren die je krijgt en die hier via dat pictogram de link erin zetten. 

Anyhoeee. Tof dat ie zo positief is!! Dat wordt aan de slag gaan ja. Succes ;)
Ste , irritant is dat ja. We kunnen er totaal niets vanaf lezen nee. Echt alleen de test. Stomme geduld he grrr

mttm je bent zeker niet de enige! Na een vermoedelijke eisprong op dag 8 (za 25) nu sinds woensdag zeurende koppijn, vaak moe, stemmingswisselingen (of natuurlijk moe en daarom minder gezellig) en last van mn onderrug. Vage klachten die net zo goed niks met zwanger zijn te maken hoeven te hebben. Ik heb het gevoel niet zwanger te zijn, maar de klachten maken dat ik mijn lijf niet zo goed snap. Rustig afwachten, en zoals Citrus ook al zei; wachten op NOD en test. Wachten is een van de moeilijkst uitvoerbare werkwoorden die ik ken ?
Manlief vindt wel gek dat ik nu alweer zei ff te willen gaan liggen. Hij zegt weinig te merken van stemmingswisselingen, dat scheelt wel. Heel gezellig zo samen op vakantie, het regent al anderhalve dag en ik lig elke middag plat ?

Terug
Bovenaan