NOD september 2018..

Jenn als jullie het toen gezellig hebben gehad, of 1a2 dagen ervoor zul je altijd goed zitten! Nu afwachten en duimen!??
 
@Kbtje en indewolken hier ook 13 september nod. Even geduld dus nog. Ga echt mijn best doen niet eerder te testen
 
Ju81 spannend he!! Wel leuk om met meerdere tegen die tijd onze NOD te hebben! Ik ga denk ik niet op de dag zelf testen, ik wacht het even af, aangezien vorige cyclus echt een teleurstelling was.. 13 september is mijn verjaardag dus zou wel echt een leuk cadeau zijn????
 
@kbtje ik ga op 13 september testen. Dat is 14 dagen na de ? van de cb ovu test. En omdat ik 3 jaar geleden op die datum erook achter kwam dat ik zwanger was hoop ik dat ik me kan beheersen tot een dag vroeger testen.
Tenzij ik al eerder ongesteld word natuurlijk... 
 
Damn, waarom ben ik ook zo’n controlefreak die testen gebruikt en niet op de natuur afgaat. Het vruchtbare slijm druipt bijna uit me, Mn baarmoeder zit zo hoog dat ik m amper kan voelen. Cb ovulatietest laat gewoon geen ? zien. Terwijl al maanden achtereen ik m op zondag te zien krijg. Afgaande op Mn symptomen denk ik toch echt dat ik morgen Mn eisprong heb, ik weet wat me vanavond te doen staan ?
dames hier die temperaturen? Ik nu voor het eerst, maar wanneer ga ik dan duidelijk zien wanneer Mn eisprong was? 
 
Terug
Bovenaan