NOD september 2018..

Ju81 hier idd ook de 30e een positieve ovulatietest!?? ik wil eigenlijk pas de 15e of de 16e pas testen, als me dat gaat lukken?? 
Nou ananas word gezellig bij jullie vanavond dan!! Wij hebben het de afgelopen dagen ook erg gezellig gehad, dus kan hem in ieder geval niet gemist hebben?
 
Ju81 hier idd ook de 30e een positieve ovulatietest!?? ik wil eigenlijk pas de 15e of de 16e pas testen, als me dat gaat lukken?? 
Nou ananas word gezellig bij jullie vanavond dan!! Wij hebben het de afgelopen dagen ook erg gezellig gehad, dus kan hem in ieder geval niet gemist hebben?
 
Wat zitten er weer veel dames in onzekerheid met allemaal symptomen die we niet kunnen plaatsen. Alles kan op een zwangerschap wijzen, maar helaas kan het ook steeds iets anders zijn. Ik vind het wel altijd fijn om hier te lezen dat ik niet alleen ben met zoveel vragen en onzekerheden. Op dit moment twijfel ik aan alles wat anders is en dat moet je natuurlijk net niet doen.
Sommige dames hier kennen mijn verhaal van een paar weken geleden misschien nog wel. Ik zat ongeveer drie weken in mijn cyclus. Ik gebruikte voor het eerst ovulatietesten (cb met dubbele indicator). Vanaf woensdag gaf de test een verhoogde vruchtbaarheid (knipperende smiley) aan, op donderdag kreeg ik opeens een bloeding. Ik heb toen vijf dagen een bloeding gehad (t/m dag 4 behoorlijk heftig en erger dan mijn normale menstruatie). De eerste dagen ben ik wel de cb ovulatietesten blijven gebruiken en ze bleven een verhoogde vruchtbaarheid aangeven. Ik geloof dat op dag drie de testen op waren. Ik had dus nog geen piek gehad. Ik had toen wel nog testen van sensitest in huis. Die heb ik toen gebruikt (wel 's ochtends, omdat ik dit met cb ook deed). Vervolgens heb ik een nieuwe pakket cb besteld en nu zonder dubbele indicator. Tot op de dag van vandaag heb ik nog geen positieve ovulatietest gehad. Ik snap dus niet zo goed waarom die cb met dubbele indicator verhoogde vruchtbaarheid aan gaf. 
De bloeding heb ik wel opgevat als een menstruatie, ondanks dat ik dus geen eisprong had gevonden. Nu ben ik dus op de elfde dag van mijn nieuwe cyclus, nog steeds geen eisprong helaas. Maar waar ik nu onzeker over ben, is dat ik sinds een paar dagen een beetje misselijk ben. Vooral 's ochtends en 's avonds en soms als ik iets eet. Daarnaast heb ik een beetje zeurende hoofdpijn. Een beetje te vergelijken met hoofdpijn die je krijgt als je te weinig drinkt denk ik. Soms ben ik ook behoorlijk moe. Ohja en ik heb soms steken/pijn in mijn rechter zij/onderbuik/lies. 
Ik weet niet zo heel goed wat ik hiervan moet denken. Het kan eigenlijk niet dat ik zwanger ben. Daar ga ik dus ook zeker niet vanuit. Maar ik vind dit wel heel moeilijk, het maakt me nog meer onzeker. Ik weet dat jullie mij waarschijnlijk niet kunnen helpen, maar ik vind het wel fijn om het verhaal even te delen en van me af te schrijven. Geeft toch een beetje het gevoel alsof iemand luistert hahaha, aangezien ik dit natuurlijk niet met veel mensen kan delen in mijn omgeving. 
Gisteren zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden als mijn cyclus regelmatig was geweest. Ik weet dus niet of dat er nog iets mee te maken heeft. Ik zie dat veel dames op het laatste stukje van het wachtbankje zitten. Spannend... heel veel succes! Mijn NOD is met mijn nieuwe cyclus op 20 september. 
 
 
Hier ook 13 september mijn NOD en mijn verjaardag. Ik wil denk ik ook wachten tot de 14de als me dat lukt en als ik niet eerder ongesteld wordt natuurlijk.
 
Goedemorgen,
ik ben nieuw op dit forum. Ik heb zondag 26 aug mijn eisprong gehad (tenminste dit gaf clear blue aan). Nu heb ik licht bloedverlies. Kan er sprake zijn van een innestelingsbloeding? Het zou echt super welkom zijn aangezien we al best een tijdje bezig zijn :). Verder heb ik totaal geen symptomen. 
 
Alvast bedankt voor jullie reacties. 
 
Groetjes!
 
KBtje ik had gisteren een positieve ovulatietest maar bij mij lijkt het erop dat er maar 12 dagen tussen ovu en NOD zitten
 
Terug
Bovenaan