NOD september 2018..

hi Lauraaa,

Ik had ook echt last van mijn onder rug, steken in mijn onder buik en zij. Paar dagen flink last vaqn gehad in combinatie met vermoeidheid. nu gevoellige borsten. nog licht wat kramp, me NOD is 8/9 sep. dus mjoet helaas nog even geduld hebben. 

Ik heb normaal wel last van mijn borsten met de mensturatie,m maar dat is de dag direct voor de menstruatie odf de dag dat ik het wordt en dat is dus pas de 8ste. 

Lees al even met jullie mee! 
Hier is mijn NOD 11 sept...
Nu heb ik sinds vanmorgen ontzettend last van mijn rug en mijn baarmoeder is heel gevoelig ik voel hem als ik nies of hoest zegmaar. Beetje het gevoel om ongesteld te worden. Ook al een paar dagen last van hoofdpijn en ontzettend last van stemmingswisselingen... 
Soms ga je jezelf dan zoveel vragen stellen en dingen in je hoofd halen dat je er gewoon gek van wordt. Kan dit dan met de innesteling te maken hebben of ben ik toch al zwanger? 
Wachten duurt gewoon erg lang om te testen! 
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik dit ook helemaal niet gehad. Toen had ik nergens last van en teste ik op mijn NOD knal positief! 
We wachten in spanning maar weer af! 

Hoi KellTessa,
Wat wordt het spannend he!! In de loop van vandaag voel ik weer van alles.. Lichte krampjes en vooral veel rugpijn.. Aan beide kanten van mijn zij steekjes en zeurende pijn.. 
Ik stel me er maar op in dat ik nog niet zwanger ben maar toch lijken al deze dingetjes op een zwangerschap.. Maar heb ook wel begrepen dat je lichaam je knap beet kan nemen... 
Jij beschrijft wel veel dingen die ik ook heb zeg. We houden contact hoor ben razend benieuwd naar jou uitslag!
Groetjes Laura

Hi Lauraaaa,

Was jou NOD ook niet ergens rond de 8/9 sep? 

Trouwens vooral in de avond moe. ik hoop overigens dat me lichaam me niet voor de gek houdt. 

Maar ja we wachten "geduldig" af. 

Hoi allen, ik ben nieuw hier.
Heb behoefte om te kletsen met mensen in hetzelfde schuitje :).
Zaterdag is de NOD dag..
Nu in de vierde ronde en vandaag een beetje ongi krampen & lichtelijk oud bloedverlies. Herkenbaar? Kan natuurlijk ook de naderende ongi zijn...
Word soms zo moe van de spanning!

Ik zit vandaag op de 17e dag na mijn laatste menstruatie. Vanaf dag 8 krampen, op dag 11 duidelijk plakkerige afscheiding (en dus hoofdwaarschijnlijk rond die periode ovulatie gehad, ik heb geen andere testen gedaan). Na een paar dagen redelijk fit te zijn geweest heb ik nu sinds zondag hoofdpijn, steken in onderbuik en misselijkheid en een gevoelige baarmoeder. Dit kan natuurlijk ook van een toch verlate ovulatie zijn? Of zal ik juist een vroege ovulatie en een vroege innesteling kunnen hebben? Ik ben echt in de war.
Mijn vorige maanden had ik een cyclus van 26-32-29 dagen (ervoor gebruikte ik de Nuvaring). 

Skipbo: blij om te lezen... en ook weer niet. Het is zo niet fijn om allerlei klachten te hebben waarvan je niet weet waar ze thuis horen! 
Twijfel of ik volgende maand aan ovulatie testen ga beginnen, misschien kan ik het dan beter plaatsen? 
Weet nu dus ook niet wanneer mijn NOD is en wannneer ik zou kunnen testen of ik zwanger ben. 

Terug
Bovenaan