NOD september 2018..

@CLB gek he hoe je lichaam dan werkt..
Ik had positief getest op 24 aug.. Nu 10 dagen later zou het best een innesteling kunnen zijn maar ook de naderende ongi.

Ik gebruik overigens goedkope ovulatietests. Bestel ze via internet. En gebruik de app 'Flo'.

@KellTessa,
Klopt! Mijn NOD zou vrijdag moeten zijn. Ik ga zaterdag testen....
Nee hoop dat de signalen die we krijgen horen hij een zwangerschap.. Maarja dat is afwachten. Ik ben nu net thuis van werk. Ik ga zitten en de kramp onder in mijn buik begint weer en ben moe.. bij mij speelt dat ook vaak in de avond op.
Geduld tja.... dat is lastig he. Haha!
@Skipbo, Welkom! Wij zitten redelijk gelijk zie ik. Ik heb mijn NOD vrijdag... Spannend!!

Groetjes Laura

@Lauraaaaa wauw ja spannend zeg. Jij ergens 'last van? Lees dat je moe bent. Wel herkenbaar. Ben soms ook bang dat ik het zo graag wil en daarom bij elk pijntje denk oh misschien is dit het...
Wanneer had jij je ovulatie?
En hoeveelste ronde?
Groetjes!

Skipbo: welke ovulatieteten gebruik jij? En succes met wachten! 

En Laura, dat komt al snel dichterbij! Succes met wachten. 

@CLB van 2-BeSure.nl
En dan de sensitest 24stuks voor €9.. samen met de app FLO werkt het hier prima..
Voel soms de eisprong ook wel,steekjes..
Zondag testen, tenzij ik ongi ben... spannend!!!

@: Skipbo: Ja zo spannend!
En ik mag nog niet te veel zeuren hoor want zit pas in de 1e ronde. Maar zo raar allemaal wat die hormonen doen met je lijf... ik heb op 24 aug mijn eisprong gehad. Vrijwel snel daarna veel gerommel in mijn buik en een opgeblazen gevoel, flinke hoofdpijn en af en toe duizelig. Sinds dit weekend heb ik last van mijn heupen en onderrug. Geen idee wat dat weer is...
Ga er niet te veel van uit dat het meteen raak is maarja... die symptonen maken het allemaal niet gemakkelijk ofzo haha..
@CLB: ja het is zo vrijdag. Alleen dat wachten he... lijkt allemaal heeeeel lang te duren......
Leuk dat we elkaar zo allemaal kunnen steunen en aanhoren ?

Net licht roze bloedverlies gehad bij het afvegen, twijfel of m'n ongesteldheid eerder komt of dat het toch iets anders is... 
Toen m'n man net thuis kwam en ik hem dit zei, zei hij dat alle symptomen ook bijwerkingen kunnen zijn van m'n medicijnen. 

Terug
Bovenaan