NOD september 2018..

@taartjuh kan dus best start van menstruatie zijn maar hoeft natuurlijk echt niet. Als het woensdag niet doorzet zou ik testen 

@Anannie Gefeliciteerd!
Ik werd vannacht wakker van de pijn onderin mijn buik en iets links. Ik dacht toen ook van zou het nou toch? Ik ben alleen ook op vakantie. Had een lange dag in de auto gezeten en ik eet anders dan normaal, dus ik wil er echt niet te veel in lezen. Vandaag zijn de klachten die ik na mijn vermoedelijke ovulatie had ook grotendeels weg. Op wat misselijkheid na, maar daar heb ik het afgelopen jaar wel vaker last van gehad. Ik ben ook sinds vandaag droger van onderen en ben dus bang dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen. Ik heb mezelf voorgenomen om tot zondag 9 sept te wachten met testen, tenzij ik eerder ongesteld wordt natuurlijk. Verder biedt de vakantie wel goede afleiding.
Ik zal de komende dagen dus niet veel op dit forum zitten ivm beperkte wifi. Als ik heb getest dan laat ik het in ieder geval weten en dan hoop ik nog meer mensen te kunnen feliciteren!

Hoi Meiden!
Ik doe ook weer mee. Ronde 5 deze keer! deze maand rustig aan met de ovulatietesten en proberen er niet teveel mee bezig te zijn. 
Veel succes allemaal en proficiat voor degenen die zwanger zijn!!!

Ik word gek van mijn lijf! Vanmiddag geprobeerd nog seks te hebben. Het deed me toch pijn! Meteen gestopt natuurlijk. Heel gek  want afgelopen 2 dagen kon ik mn bm nauwelijks voelen, zo hoog lag ie. Nu ligt ie een stuk lager en is bmm knoeperd hard. Gekke is dat ik (sorry voor details) wel echt heel erg veel waterige, doorzichtige en elastische afscheiding had. Echt niet normaal hoeveel. Eerst dacht ik mij vergist te hebben met eisprong waarvan ik denk hem 24/25 augustus gehad te hebben. Toen ook het eiwit-achtige cervixslijm (niet zo achterlijk veel als nu en minder waterig) maar mn bmm was toen wel heel zacht. Nu is ie dus keihard. (en dat hoort toch niet bij eisprong?) Iemand hier ervaring mee? Mocht dit wel mn eisprong zijn, dan laat ik deze ronde schieten. Seks was echt te pijnlijk ?

Jeej Anannie gefeliciteerd!!
Hier cyclus dag 10 woensdag ga ik voor het eerst ovulatie testen. Ik heb die van de kruitvat gehaald. Ronde 5 en de laatste twee van 28 dagen dus het begint wat stabiel te worden. Hopelijk ook de eisprong in kaart brengen. Eerst was ik altijd vrij nuchter maar hoe meer informatie je verzameld hoe spannender het word. Ik ben er nu toch echt helemaal klaar voor! 
Succes meiden en kom maar op met die positieve testen :)

Terug
Bovenaan