NOD september 2018..

Vannochtend getest en kan het nog steeds niet geloven. Een twee streepjes! ? ronde 9 is onze geluks ronde. Nu hopen dat het ook goed gaat ??
dames die de komende dagen gaan testen, heel veel succes ik duim voor jullie mee!

Ben deze maand begonnen met temperaturen.. nu had ik een stijging van 36.8 daarna daling 36.6 en toen 37.0/1 maar sinds vandaag 37.3 Meer dames die een 2e stijging hebben? Is dit normaal? 

@Sparkles: wat een nieuws. GEFELICITEERD!! En wat fijn in ronde 9. Dat geeft de burger moed ;) Geniet ervan! #jaloers
@KellTessa: ja klopt hebben veel seks gehad die week. Ik dacht, dan moet dat toch goedzitten. Maar thanks voor de tip! We gaan woensdag op vakantie dus lekker genieten 2,5 week.
@Ananasss; hey topper!! Jij ook nog hier :) Nog op de wachtbank? Ja... ik heb vanochtend een afspraak gemaakt bij de huisarts voor a.s. week. Zodat ik hopelijk, als het de komende ronde weer niet raak is, na mn vakantie naar de gynaecoloog kan. Wil toch wat dingen uitsluiten en miss krijg ik dan wat rust.

Wat fijn sparkles van harte Gefeliciteerd!
Ik heb net ovulatie test gedaan en een duidelijke streep. Toch wel een opluchting dat er in ieder geval een eisprong aan komt... toch?!
Nou ja we gaan weer ons best doen :)

Haha ja joena, ik ook nog steeds hier. Geduld begint nu ook wel op te raken. Als ik volgende week ongesteld word gaan wij ook maar eens naar de Ha. Al is het maar voor geruststelling indd. Verder hebben wij qua seks alles al geprobeerd. Elke dag, om de dag, wanneer het moet, deze ronde echt alleen wanneer we beide wilden. Ben benieuwd...
en sparkles, WoW! Super gaaf!! Wat joena zegt: geeft de burger moed haha. Geniet ervan!!!

Gefeliciteerd!!!! Dat geeft zeker moed! 
Wat waren jouw vroege symptomen? Of had jij die juist niet? 
Joena. Ik had dat ook gelezen ja. Het kan elke dag idd en er komt wat uit maar elke keer de spermacellen die nog niet genoeg "rust" hebben gehad. Moeten een dagje trainen om de sprint te kunnen halen zeg maar  hihi. Maar i feel you!! Wij hier ook 1x 3 dagen achter elkaar...kijken wat het doet haha en daarna op zondagavond en dinsdagochtend. Iets meer ertussen...we gaan het zien of dat hier wel goed heeft uitgepakt....pas de 19de. 

Lieve allemaal, 
Ik ga graag meeschrijven hier. Ik heb niet alle 33 pagina's gelezen, maar wel de laatste 5. Verdriet, frustratie, geluk, het komt allemaal voorbij. Van harte gefeliciteerd voor alle dames die een positieve test in hun handen hebben :) 
Voor degene die dat nog niet hebben, wát een frustratie en ik hoop dat wij allemaal op korte termijn een positieve test in ons handen mogen hebben. 
Mijn spiraaltje is vanochtend verwijderd. Precies een week na de eerste dag van mijn vorige menstruatie. Het verwijderen viel onwijs mee. Nu verlies is wel wat helderrood bloed en wat lichte krampen. Maar niets ergs. 
Als ik uitga van mijn vorige menstruatie zal mijn eisprong over een dag of 9 zijn en is mijn eerste NOD op 26 september. Maar eerst eens even kijken of mijn cyclus net zo regelmatig is als ik hoop :) 

Terug
Bovenaan