NOD september 2018..

Je hebt ook gelijk citrus, alleen soms zijn wij vrouwen erg goed in spoken zien haha. Jouw cyclus doet echt rare dingen. Ik ben nu eerste maand aan het tempen, maar ik zie echt een duidelijke stijging bij mij (daar ben ik dan wel weer blij om). Jouw testen + temp + symptomen pffff, bijna hogere wiskunde!

Beautygirl: 3 xxxx

@Sjamee: Ja hier ook een cyclus van 38 dagen. Lang he ? Pfff.. heb zelfs de hele maand tarwekiemolie geslikt omdat dit zou kunnen bijdragen aan een kortere cyclus + betere innesteling.
Zucht... ik ben er ook even helemaal klaar mee. Sinds januari al bezig (december gestopt met de pil) en had een positieve SMILEY op dinsdag 21 augustus. Voelde mn eisprong ook. Alle dagen seks gehad, ook de 5 dagen ervoor. De dag van de smiley EN erna. Vandaag dus 1 dag ná NOD... en net negatief getest.
Hoezo weer een negatieve test :( Verwacht dus dat ik vandaag ongesteld word en door moet naar ronde 8. Wat een kutleven.

Joena wat balen weer. Heb je dan ook elke dag seks? Kan het dan niet zijn dat de zaadkwaliteit daardoor minder wordt?
Ik heb sinds een dag of 3 gevoelige tempels. Nog veel te vroeg voor een innesteling, dus dit zal ook wel niks zijn. Wij hebben besloten dat als het deze keer niet raak is we naar de huisarts gaan. Ik heb ook even geteld, en mocht het deze keer biet gelukt zijn dan hebben we met die lange cyclussen nog maar 1 kans voordat we daadwerkelijk een jaar bezig zijn.

@Ditbenik: Ja veel seks gehad. Maar spermacellen blijven 3 dagen leven dus als je zoveel dagen seks hebt zit je sowieso goed lijkt mij. Er komen er miljoenen vrij per keer.... :(
Het is gewoon zo enorm frustrerend. Ik had deze maand ook gevoelige tepels rond innesteling, meer afscheiding en op dag 9 na eisprong menstrautiekrampen en een steek. Nooit eerder gehad. Dus dan ga je hopen dat het een keer raak is. Niet dus..
Ik heb de telefoon al in mn handen. Ik twijfel om nu een afspraak te maken bij de huisarts voor a.s. maandag. We gaan woensdag op vakantie voor 2,5 week en zou fijn zijn erna eens onderzocht te worden door een gynaecoloog. Maar aan de andere kant wil ik het niet :( :( En wil ik gewoon eens zwanger zijn.

Hoi joena, super balen zeg! En snap dat je jezelf wil laten checken. Spookt hier na 9 rondes ook iets te vaak door Mn hoofd. Zet m op!! N uiteraard geniet van je vakantie :)

@Sjamee ik zit ook op een cyclus van 34 - 35 dagen. Daar was ik vroeger blij mee want ik heb een hekel aan ongesteld worden, maar op dit moment duurt het me echt te lang ?
Enige voordeel is dat mijn cyclus wel regelmatig is.

Voor Alle meiden die ongesteld zijn geworden, wat ontzettend jammer!!!

@Joena, Las ik nou goed dat je zei alle dagen sex te hebben gehad rond je vruchtbare periode?

Het is beter om, om de dag sex te hebben, Dit zodat de zaadproductie van de man beter kan herstellen. Iedere dag geeft het risico dat er minder zaadcellen in het sperma zitten en verlaagt dus de kans op zwangerschap. 

Trouwens je kan best de huisarts bellen. Ik denk dat je dat een wat rustiger gevoel kan geven. 

Terug
Bovenaan