NOD september 2018..

@beautygirl wat super naar. maar ook een stap gezet naar je toekost en vooruitgang. maar ik snap je tranen van verdriet. heel veel liefde en een digitale knuffel toegestuurd
@sjamee ik snap dat dat lang wachten is. ik vind het met 28 dagen al lang wachten. ik hoop voor jou dat je voor het weekend je eisprong hebt.
@skipbo ook voor jou ontzettend balen. ook voor jou een digitale knuff

@beautygirl: soms lijkt het even niet eerlijk! Ik snap dat je verdrietig bent geweest, maar vindt je stoer en dapper dat je doorzet en een afspraak hebt gemaakt bij de HA. Ik duim dat jullie kinderwens snel in vervulling mag gaan, dikke knuffel.  
Ik ga zelf deze ochtend testen, maar ben ook bang voor teleurstelling. Bijna geen kwaaltjes meer alleen dat ik volgens mij. App 3 dagen over tijd ben. Al heb ik dat helaas wel vaker gehad.

Pff. Ik heb vannacht ineens enorm liggen woelen en malen en doemdenken. Zo ineens bevloog t gevoel me: kan ik überhaupt wel kinderen krijgen! Dit komt puur vanwege het feit dat mijn tante geen kinderen kon krijgen (wel schatten van dochters heeft geadopteerd). Mijn andere tante heeft eierstokkanker gehad. En ik weet dat dit nergens op slaat, geen garantie geeft voor mij, en mijn moeder juist totaal geen problemen had met zwanger worden!
nu vraag ik me af: is het raar om aan mijn tante te vragen hoe en wat? Ik weet namelijk niet waardoor ze nooit kinderen heeft kunnen krijgen.

Mijn berichtjes gaan steeds weg :(  nog 1x dan. 
Mijn temperatuur is nog steeds laag! Volgens ovu test op dag 10 en evt 13 mijn eisprong. 
Die dagen benut. 
Maar nog steeds een lage temp! 
Ik snap er geen drol meer van :(
Mijn cyclus is altijd 29 dagen 

sjamee hier een cyclus van 41/42 dagen. Dat maakt het biet makkelijker idd.
ananas die angst herken ik heel erg. Als jij een goede band hebt met je tante denk ik dat je er best naar zou kunnen vragen.

Oja..afscheiding lijkt dun en toegankelijk maar bmm zit vrij laag en dicht. Dus nu nog eisprong lijkt mij niet. Iemand ervaring met temperatuur blijft laag? 
@ananas, ik denk dat iedereen een paniekaanval een keer heeft, de een erger dan de ander en jij hebt toevallig iets waar je je aan kan koppelen. Ik zou me echt niet druk maken en jezelf weer even met 2 benen op de grond zetten. Het komt goed! Anders zetten we elkaar even met 2 benen op de grond hihi. Wat een onzekerheid elke keer he? Pff
Zet hem op meid! X

@sjamee mijn cyclus is ook 56 en nu 41 dagen momenteel. Frustrerend.
@citrus ik heb echt geen idee hoe dat kan met je temp en eisprong. Mijn vorige zwangerschappen nooit over test of temp gemeten. Dus dit was de eerste keer ovu testen voor mij.
Ik zit nu op 6 dpo. Innesteling zou dan toch vanaf tot weekend ergens moeten plaatsvinden toch? Ik merk iig nog niks

Terug
Bovenaan