NOD september 2018..

Dacht gisteren dat de nacht van maandag op dinsdag mijn ongesteldheid had door gezet, nu werd het tegen gisterenavond minder en nu heb ik helemaal geen bloedverlies meer. Vraag me nu enorm af of het een ongesteldheid was of misschien toch iets anders. Ik voel me.nog steeds niet top en heb veel kwaaltjes. Afgesproken met mijn man dat we het nog een week aankijken, volgende week een test doen en als dan de kwaaltjes nog niet weg zijn naar de huisarts gaan. 

Wat jammer al die teleurstellingen en onzekerheden/frustraties te lezen ?
Ik heb sinds vanmorgen ook steken in onderbuik, menstruatie-achtige krampen (geen bloed verlies), tepels nog gevoeliger en het duizelt zo af en toe. Helaas pas volgende week vrijdag nod. Waarom duurt wachten toch zo lang? ?

Gefeliciteerd  @sparkles 
Dat geeft zeker hoop na ronde 9. Zit hier nu zelf op rond 10. 
Hopelijk blijft mijn menstruatie volgende week ook uit?
Inderdaad weer veel bekenden namen. Het komt goed dames?

@Sparkles Gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws!
Ik was de afgelopen dagen wat droger en kreeg vanochtend ook wat jeuk. Dit heb ik wel vaker vlak voor ik ongesteld moet worden. Dus ik al helemaal teleurgesteld. Zegt mijn vriend dat hij sinds gisteren ook wat jeuk had. Had hij vorig jaar ook toen ik een schimmelinfectie had! Het is toch wat die zwanger worden gekte. Dat je gewoon blij bent met een schimmelinfectie omdat er dan nog een kans bestaat dat je zwanger bent deze maand! 

Hallo dames,
Je hoort wel eens dat vrouwen last hebben van rommelende darmen aan het begin van de zwangerschap. Weet iemand wat ik me daarbij voor moet stellen? Maken je darmen dan veel geluid als je iets gegeten hebt? 

Terug
Bovenaan