NOD september 2018..

Sinds mijn curretage eind maart heb ik een cyclus van gemiddeld 27 dagen. Bruinverlies begint op zn vroegst op dag 21, op zn laatst op dag 24.
Vandaag op dag 24, geen bruinverlies, maar ook een negatieve test. Getest met ochtendurine.
Iemand tips? 

I’m in Ananasss! 
Veel blije, verdrietige en hoopvolle berichten gelezen in dit topic. Vrouwen met één wens gemeen, zwanger worden. Ik ben blij dat ik me na heel wat jaren eindelijk kan openstellen voor mijn kinderwens en me bij jullie kan voegen.
In mei gestopt met de pil, sinds juli begonnen en nu dus ronde 2. NOD gepland op 11 september! Spannend :)
Veel succes allemaal de komende weken. 

Ja, wat mooi omschreven. We willen allemaal zwanger worden, maar onze lijven lijken wel een groot misterie. 

Vandaag, tegen beter weten in, toch al een test gedaan. Op dag 12 ovulatie gehad en zit nu op dag 19. Ik heb zoveel klachten dat ik dacht, is er al een streepje te zien? Maar het is natuurlijk nog te vroeg. Nu weer volgende week woensdag, de 12e testen. Dat is ook de verjaardag van mijn man, hoe leuk zou dat zijn? 

Mijn man vraagt ook wel eens, waarom wil je alles verklaren? En dat probeer ik nu dus los te laten. Lichaam reageert op van alles, en alles wat je voelt wordt nu natuurlijk groter in mijn hoofd. 

Zo herkenbaar!! Zondag zijn wij 11 jaar samen, heb met mezelf afgesproken dat ik die morgen een test mag doen en niet eerder.. wie weet kan ik het dan al zien. Zou een mooi cadeautje zijn! 
Maar ik houd de 11e voor ogen dat ik het pas echt weet. 
Deze week ook wat ‘vreemde’ dingen gemerkt aan mezelf. Maar het zou ook maar zo kunnen dat ik mezelf voor de gek houd hoor :-D we zullen het volgende week weten. Succes met wachten. 

Heeft iemand wel eens na de ovulatie last van veel en vloeibare afscheiding? Normaal gesproken is het na mijn ovulatie heel veel minder en ik heb het idee dat het nu veel erger wordt.

Hoi Vlindertje,
Ik heb dus ook veel last van afscheiding maar dan dat wittige... ook sinds de eisprong en lijkt alleen maar erger te worden..
Geen idee wat dat dan weer kan betekenen ?
Heb je ook symptonen sinds je eisprong?
Mijn NOD is morgen als het goed is.. ik ken mijn cyclus nog niet heel goed dus kan wat speling in zitten. Van het weekend voor het eerst testen.
XxX

Terug
Bovenaan