NOD september 2018..

Zelf nu ook veel afscheiding, lijkt wel op eiwit. Ik weet het allemaal deze maand niet meer haha. Ik probeer me er maar niet zoveel zorgen om te maken want het drives me crazyyy ? 
Vorige maand had ik trouwens ook ineens veel afscheiding wat anders was dan normaal, maar voor mij geen zwangerschap dus. 
Ja ervaring met sensitest...vorige 2 zwangerschappen idd positief iets eerder voor nod. Dit was 11 en 5 jaar geleden... 
Afgelopen 2 maanden zag ik ook een heeeeel licht lijntje in bepaald Licht, dus was enorm frustrerend want was niet zwanger, voor mij geen sensitest meer. Zoek maar eens op "de grote zwangerschapstest test " dan lees je een blog van iemand die al die testen heeft getest. Succes!

Fijn dat ik niet de enige ben. Weet alleen niet of het goed of slecht nieuws betekent ? ben dus heel benieuwd of het bij jou wat zegt Lauraaa! 
Verder wel weer wat last van mijn tepels sinds gister maar dat is bij mij iedere maand zo na de eisprong dus dat zegt verder niets. 
Ik ging zo goed deze maand met me niet druk maken maar begint toch weer te kriebelen. Note to self: laat het los! 

Gefeliciteerd sparkels !!! Wat leuk voor je..  

Lees nog mee hoor dames. ?. 

Woensdag naar de vk spannend.. 

Vlindertje spannend he!!? bij mij ging het ook super goed om er niet teveel aan te denken.. nog een week dan is m’n nod.. maar sinds vandaag een ander gevoel in m’n buik.. kan het niet zo goed omschrijven.. we wachten rustig af....

Hoi dames!
Afgelopen zondag hadden we een heeeeel licht positieve test, maandag nogmaals getest met een kruidvat test en het streepje was zeker donkerder! Hierna toch ook gelijk een clearblue gedaan en die zei: Zwanger 1-2 weken! En toen durfden we het pas te geloven! 
We zijn heeel blij! 
Ik weet niet of het geholpen heeft, maar afgelopen maand hebben wij geen ovutesten gebruikt maar wel rond de tijd van ovulatie Conceive+ glijmiddel gebruikt (dat deden we deze maand voor t eerst). Misschien iets wat jullie ook kunnen gaan proberen! 
Ik duim voor nog meer positieve testen voor jullie!
Liefs, Danielle

@Laura, 

Wanneer was je NOD ook alweer 8/9 toch? Me Life app mekkert overigens al 2 dagen dat ik over zoveel dagen een menstruatie moet hebben... Hopen van niet natuurlijk... wil stiekem de 8ste testen ipv de 9e... te nieuwsgierig. 

@Danielle,

Gefeliciteerd! 
Goede tip! als het niet raak is deze 1ste ronden gaan we dat zeker proberen :) 

@ KellTessa mijn NOD is eigelijk morgen. Maar ik hou rekening met iets speling aangezien ik mijn cyclus nog niet heel goed ken. Super spannend dus!
Afgelopen dagen veel gerommel in mijn lijf en witte afscheiding.. nu begin ik onder in mijn buik heel licht wat krampjes te krijgen wat lijkt op menstruatie krampen... ik ben super benieuwd. Ik denk dat ik zondag toch maar ga testen als de menstruatie er nog niet is..
Wel leuk dat we zo gelijk lopen. Wel laten weten hoor ben super nieuwschierig naar jou uitslag!
@ Danielle wat een super nieuws zeg. Gefeliciteerd! Genieten maar!

Terug
Bovenaan