NOD september 2018..

hallo dames. voor de gene die positief hebben getest gefeliciteerd. ik moet nog 6 dagen wachten op mijn NOD. wal kan ik daar een wekker opzetten zo regelmatig is tie. verder of ik word ziek of toch zwanger heel de dag al misselijk, blehh. 

Daniëlle. Gefeliciteerd!!! Geniet ervan ?

@ananas!! Check dit dan?. Geen hoger wiskunde meer nodig...dit is pas positief...hij kon blijkbaar nog donkerder hihi en "netjes" op dag 16. Ik had sinds gister wat lage rugpijn en buikpijn, vanmorgen ook en steek links...ik dacht hmmm aan 1 kant kan duiden op eisprong, toch maar even testen en ja hoor. Nog voordat ik af mocht lezen was de testlijn al donkerder dan de controle lijn! Op de foto is het vager dan in het echt hoor. Hij is knal paars :)  
En...dat zou mijn stabiele temp verklaren? Nu zou hij morgen of zeker overmorgen wel stijgen. Wat Jij? 

En ook niet onbelangrijk. Bmm was ook hoger gaan liggen en was open, kan niet missen toch? Meteen man get bed in gesleurd. We hebben een eigen bedrijf dus het kan bijna altijd gheghe (onder schooltijd dan) wanneer verstandig om nog een poging te wagen?? 

Gefeliciteerd voor alle positieve testers!!?
wat fijn citrus dat je hem eindelijk gevonden hebt!! En wat dijn dat je er gelijk gebruik van hebt kunnen maken... ik zou als ik jou was morgenavond nog een keer gezellig doen?? dan moet je hem zeker niet gemist hebben!! 

@Laura,
Ik las dat er meer meiden zijn met ongeveer de zelfde NOD als wij :) 

Als me app exact is dan zou me NOD dus ook zateredag moeten zijn. hij zit er soms 1 dag voor of na.. maar ja ik weetn iet. ben te nieuwsgierig.  echt spannend. en onogeduldig.. hehe

Citrus dit meen je niet!! Whaha indd bijna gewoon netjes volgens t boekje dus ? 
Denk indd dat je temp morgen (evt overmorgen) gaat stijgen. Bij mij super duidelijk. Voor eisprong telkens 36,3 - 36,4. Dag na Eisprong 36,6 en nu 2 dagen 36,8. Zet m op citrus! Ik zou morgen weer even manlief verleiden ?

@KellTessa ja super leuk! Zitten we allemaal tegelijk in spanning..
Hou vol nog een paar dagen.... ik sla ook af en toe op men vingers zo van: pak die test niet... hahaha... nog eventjes....

haloooooo

na 2 miskramen zit ik ook weer te wachten op mijn nod!! 17 september!  
echt super spannend!! zag ook al iemand die de flow app gebruikte, echt fijn kijk er elke dag op om af te tellen!
voor degene die al positief getest hebben gefeliciteerd!!! 
ik praat en lees met jullie mee ook om de tijd een beetje te overbruggen het niet af kunnen blijven van een test herken ik ook!! 
succes allemaal!

Terug
Bovenaan