NOD september 2018..

Gedicteerd ieder met een positieve test.
Ik moet wachten tot de 16e. Dus ik moet nog even netjes geduld hebben. 
Ik zit er wel over na te denken om volgende maand geen temp en geen ovuluatie testen te gaan doen. Misschien een paar testen rond mijn eisprong en dan dat glijmiddel te gebruiken wat de zwangerschap bevordert. 
En even weg van alle sociale media. Wie weet geeft dat mij meer rust. 

Gefeliciteerd iedereen met een positieve test! 
Ik gebruik ook de Flo app, heel fijn! Mijn NOD is 9 sept.. ik ga het testen denk ik uitstellen tot dinsdag, als ik dan niet al ongesteld ben. Super spannend!! 
Fijn citrus dat je je eisprong hebt gevonden! Ik vind het maar een raadsel blijven het vrouwelijk lichaam ?

Hier al een paar dagen met ovulatie testen bezig maar nog steeds geen knal streep. Via de app zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben maar als ik alles zo af lees kan dit bijna niet dan had ik nu al wat moeten zien toch? 
Drink 2 uur voor ik test niets meer en rest bijna elke avond tussen 19-20 uur. 
Begrijp er niets van 

Sjamee, ik had dat ook. Dagen negatief en volgens de app de 2 sep mijn eisprong. Echt op due dag een knslstreep! Ik deed de test rond 13:00. Als je met werk zit is dat lastiger. Dag erna (vrije dag) deed ik om 10:30 een test en ook positief. Zou denken dat t op zon dag niets te maken heeft met een tijdstip.. succes!

Even frustratie van me afschrijven hoor
Pff mijn cyclus duurd 53 dagen zit nu op dag 46 ben benieuwd op het deze keer wel raak is... 
Zo duurd het wachten wel lang elke keer hoor. Zijn er dames die ook zon lange cyclus hebben? 

mamavanB vandaag mn eisprong volgens de app dan test ik ook een keer vanmiddag ipv de avond wat ik elke keer doe. Ben benieuwd dan. We zullen het zien over een paar uurtjes haha 

@Danielle gefeliciteerd!
Ik zit ook te te wachten op zondag 9 september. Wat het wachten een stuk moeilijker maakt is dat ik een schimmelinfectie heb en het medicijn wat de Franse apotheker me heeft gegeven geeft gevaar bij zwangerschap! Ik had daarom gisteren een test gedaan. Als hij positief zou zijn zou ik het medicijn zeker niet gebruiken. Negatief natuurlijk, dus ik moet echt wachten op menstruatie... Misschien ben ik deze keer wel minder teleurgesteld als de test negatief is. Dan kan ik mezelf tenminste van de jeuk af helpen.
Heeft iemand anders ervaring met een schimmelinfectie tijdens zwangerschap of voor NOD? 

Terug
Bovenaan