NOD september 2018..

Trouwens... vandaag me NOD, test was negatief vanochtend en tot op heden nog geen menstruatie.. Ook geen klachten die ik normaal wel heb bij de menstruatie. Wel een wat hard gevoel in me buik. We wachten af...

MammavanB heel moeilijk uit te leggen.. weet ook niet eat het is.. lichte menstruatiepijn is denk ik het beste om het te omschrijven.. maar dan vooral in het midden bij m’n baarmoeder.. en een zeurende pijn onderin m’n rug.. 
hoop zo dat het met de innesteling te maken heeft.. anders ben ik me druk aan het maken om niks en ben ik erg teleurgesteld..
donderdag mag ik testen op m’n verjaardag, het enigste cadeau wat ik graag wil hebben is een positieve test?

Thx. Kelltessa. Was niet 2x op 1 dag trouwens ;) smiddags positief en avond ook en later op de avond het bed in gegaan. Dus alleen dinsdagochtend, donderdagmiddag en vrijdagavond. En vannacht waarschijnlijk de eisprong gehad, had goede buikpijn vannacht. Hopelijk liggen er een paar op wacht. 
We zien wel idd. Lichtelijk zijn we er wel even klaar mee en zou het toch niet lukken. Zowel dan wel en alleen maar fijn haha. 
Spannend voor jou zeg! Duim dat je menstruatie wegblijft.  !!

Hier ook beetje vage klachten. Ook kramp in baarmoederregio gehad en erg moe de afgelopen twee dagen.  Ook beetje hoofdpijn gehad maar had zelf het idee dat dat kwam door iets anders. Zegt mijn vriend vanmiddag "weet je dat die buikpijn  erbij kan horen..  als je zwanger bent". Ik heb m echt even stomverbaasd aangekeken. Schijnbaar is hij er wat meer mee bezig de laatste maanden. Ik probeer er verder nog maar niks van te hopen en geduldig af te wachten. Eerdere maanden ook al vage klachten gehad en toen draaide het ook op niks uit. Ik hou het nu vooral vol met de gedachte dat als het weer niet zo mag zijn we naar de huisarts gaan. NOD is donderdag of vrijdag, maar ga denk ik donderdag testen omdat ook voor mij dat mijn verjaardag is en ik ook geen ander cadeau wens als die positieve test.

Ditbenik spannend he! Ik had vorige maand idd ook klachten, wil dus niet teveel hopen.. maar helaas ben ik er sinds 2 dagen geleden toch wel mee bezig.. je vriend heeft iig wel gelijk?
mij ga donderdag ook testen! Zal voor jou duimen! Laat je iets weten??

@citrus, 
dan moeten er wel een paar bij je zitten wachten! Kansen genoeg gehad..en blijft nog een paar dagen inleven dus! Fingers crossed ? 
ik moet inderdaad nog even geduld hebben. Terwijl ik al zo ongeduldig ben ? 

Ik mag me helaas ook weer hier melden na een miskraam 2 weken geleden. Kwamen we op de vervroegde echo (wegens bloedverlies) achter.. 
Nod is 29 september, we gaan uit van een positief resultaat!

Ook ik ga donderdag testen als mijn menstruatie uitblijft. Momenteel zit ik als een havik te letten op elk krampje dat een innesteling zou kunnen betekenen, maar echt veel bijzonders voel ik niet. Soms wat lichte steekjes maar niets overduidelijks.
Nog geen vermoeidheid en misselijkheid (maar dat kwam bij mij ook altijd pas rond de 6e week) 
Stiekum ga ik er toch wel een beetje vanuit dat het raak moet zijn. Zeker ovulatie gehad en geklust op juiste moment een vorige twee keer snel zwanger. Eigenlijk kan het alleen nog maar uitlopen op een teleurstelling, niet zo slim dus, maar ja vertel dat maar eens tegen mijn gevoel... 

Terug
Bovenaan