NOD september 2018..

Succes allema de komende dagen, voor de dames in de buurt van de nod
Ik heb even een vraagje.. vrijdag was ik ong geworden maar zaterdag en tot nu toe vandaag helemaal niks, wel krampen. Zou dit innesteling kunnen zijn? 
Vlindertje  spannend hopen dat je nod uitblijft.

Hier ook allerlei kwaaltjes, die ook net zo goed van een griepje kunnen zijn. Sommige kwaaltjes zijn nu juist weg terwijl die er na mn ovulatie juist kwamen. Ik hou mezelf maar gewoon voor dat t minder fit zijn is om teleurstelling te voorkomen. Na t verhaal van Ste wil ik ook echt niet meer voor NOD testen.... dus nog 5 dagen wachten....

Nou ik begrijp ook even niets van mijn cyclus.. ik zou nu twee weken geleden mijn eisprong moeten hebben gehad. Dit heb ik ook gezien door ovu testen... Gister had ik negatief getest. Maar nog geen ongi te bekennen. Ik heb last van endometriose dus ik voel mijn ongi altijd ver van te voren op komen.. ik heb ook geen klachten daarvan? Ook geen bruinverlies wat ik normaal wel heb.. echt vreemd!! Ik voel me totaal niet zwanger dus ik denk dat ik gewoon toch geen eisprong gehad heb. Laatste paar cyclussen wel regelmatig.. dus jammer dit keer niet :(. Of ik ben zwanger en het is goed voor mijn endo ?. Maar dat zal wel niet.. te mooi om waar te zijn anders had ik gister al wel iets op de test gezien toch? Heel toevallig ook meiden met endo hier die misschien ervaring hiermee hebben? Ik hoop dat ik snel duidelijkheid heb!! Ik hoop het zo!
Succes iedereen met wachten! Liefs 

KBtje ik heb geloof ik nog eennetos en een CB test liggen. Ga eerst maar met die van de Etos testen.
Op dit moment heb ik vrij weinig klachten. Wel droom ik echt enorm veel net als vlindertje. misschien kan het iets zeggen ?

Dromen jullie specifiek over het zwanger zijn? Of dromen over vanalles? Ik droom ook echt super veel! Alleen niet over zwanger zijn

Dromen jullie specifiek over het zwanger zijn? Of dromen over vanalles? Ik droom ook echt super veel! Alleen niet over zwanger zijn

Terug
Bovenaan