NOD september 2018..

Oh wat veel dames die binnen een paar dagen hun nod hebben. Heel veel succes allemaal.
Ik heb vandaag even een baaldagje. Ik weet het gewoon even niet meer. We zitten in ronde 8 en ik wil op dit moment zo graag een kindje. 
Mijn lichaam houdt me nu zo voor de gek. 17 dagen geleden kreeg ik ruim een week te vroeg een zware bloeding. Veel meer bloed en ook veel roder dan normaal en bijna geen slijm. En dat terwijl mijn cb met dubbele indicator aangaf dat mijn vruchtbare dagen opkomst waren (knipperende smiley)  helaas heb ik de vaste smiley nooit gezien. Testen waren op, toen wel even twee dagen met dipsticks gedaan (die waren negatief) en toen overgestapt op de normale cb ovulatietest. Tot op vandaag geen smiley te bekennen. 
De laatste dagen/week (ik heb het niet bijgehouden) voel ik wel van alles. Ik heb regelmatig een misselijk gevoel, mijn buik/darmen zijn van slag en ik heb soms zeurende hoofdpijn. (Mijn tepelhoven zijn sinds  de menstruatie van de ronde ervoor al groter en donkerder, dus daar kan ik niets meer aan zien.) Ik kan gewoon niet zwanger zijn, want voor en na de bloeding heb ik geen echte eisprong gevonden. Ik wil niet testen, want dat zorgt weer voor teleurstelling. Mijn lichaam maakt mij dus niet helemaal gek. Ik vraag me nu ook steeds af of het dan wel een echte menstruatiebloeding was, etc. 
Voorlopig houd ik het maar op en verminderde fitheid en weer wennen aan de langere dagen na de vakantieperiode. Op het werk is het nogal druk, dus ik gooi het daar maar even op.
Helaas zal ik moeten wachten. Als het goed is, heb ik op 20 september mijn NOD, maar aangezien ik nog geen eisprong heb gevonden, zal het wel later worden.
Succes allemaal, ik hoop dat jullie spanning binnen een paar dagen wordt omgezet in een positieve test ☺️

Kbtje dat weet ik dus niet zeker dacht vorige week, ben pas net 2 weken met tempen bezig. Succes met je test k duim voor je
xBoerinnetje die was gewoon normaal, wel feller rood dan normaal. Weet niet of dat iets is.

Hier ook weer een nacht vol dromen erop zitten Haha! Zwangerschapstesten, miskraam, baby’s, alles komt voorbij. Maar dat komt omdat ik er veel mee bezig ben. Had met mezelf afgesproken dat ik vanmorgen mocht testen. Ik vermoed 2 dagen voor NOD. Vandaag zijn we zoveel jaar samen en dan had ik een mooi cadeautje gehad :) helaas negatief met Kruidvat early. Dus nu gewoon (ongeduldig) afwachten of ik deze week ongesteld word of niet.
Gisteren had ik iets bruine afscheiding. Dat is nieuw voor me. Het zet vandaag niet door. Ben erg nieuwsgierig naar wat het is / was (innesteling?!) maar probeer realistisch te blijven. De kans dat het in ronde 2 raak is, is klein.
Succes / sterkte voor de testers vandaag en een fijne zondag allemaal!

Tomaat lastig zeg?? in principe zou het een innesteling kunnen zijn.. maar tis lastig als je niet precies weet wanneer je eisprong was.. hoop snel op meer duidelijkheid voor je??

Mttm wat ontzettend vervelend zeg!! Miss was het toch een menstruatie, ons lijf doet soms gekke dingen? hopelijk kun je snel je eisprong vinden!!

Wat een spannende week voor de meeste hier, heel spannend! 
Over dat dromen, ik weet niet of het een kwaal is. Alleen denk ik dat als je overdag druk in je hoofd bent, je dat snachts verwerkt (in je dromen). 
Gisteren voelde ik (10 dagen dpo) ineens wat steken terwijl ik al ruim twee weken last van krampjes heb. Nu voel ik me ineens ook anders, heb ook ineens weer wel zin in koffie. Het lichaam blijft echt een misterie. Het wordt vanzelf woensdag... ben zo benieuwd! 

@KBtje Ik ga ook gewoon uit van een menstruatie. Ik heb geen idee hoe het allemaal werkt. Ik heb mezelf zelfs afgevraagd of je wel een menstruatie kunt hebben als je geen eisprong hebt gehad. Ik twijfel nu gewoon even aan alles en komt ook omdat ik eigenlijk totaal niet weet waar ik in mijn cyclus zit. Ik hoop dus dat de komende dagen een smiley komt, dan heb ik in ieder geval weer een richtlijn. 
Jij mag bijna testen, toch?

Mttm is je cyclus normaal verder wel regelmatig? Ik heb in jullie ineens ook een week eerder mijn menstruatie gekregen, de volgende cyclus was normaal... zo voor je duimen dat je snel een smiley krijgt!??
mag donderdag op m’n verjaardag testen!?? hoop het zo??

Terug
Bovenaan