NOD september 2018..

kimskye wat heftig. Sterkte. Hopelijk deze ronde meer geluk.
KBtje ik laat het zeker weten! Jij ook hè! Ik merk wel dat het me echt moeite kost om niet bij ieder wissewasje te denken dat het een innesteling oid kan zijn. 

Kimskye wat een rot nieuws!? hopelijk deze keer meer geluk?

Ditbenik Ju81 leuk zo met z’n 3e!! Welke test gaan jullie gebruiken? Ik denk ik van kruidvat 2v5

@kimskye wat n aar. Ik hoop dat het snel weer raak is voor je. 
Ik had gisteren getest. Negatief. Ik ben ook nog niet ongesteld, maar ik wacht een dagje voordat ik nog een keer een test weggooi. Succes aan de andere dames die vandaag kunnen testen! 

@dwaallichtje spannend. Hopelijk morgen alsnog positief.
Ik ben sinds vanochtend misselijk. Constant een licht misselijk gevoel en geen trek in eten. 

Dwaallichtje hopelijk morgen positief!!?

ju81 goed teken!! Hier is de pijn bij m’n baarmoeder/eierstokken weg.. wel nog rommelende darmen, veel afscheiding, last van m’n onderrug en gevoelige borsten.. we wachten rustig af?

Oh wat zijn er veel dames die komende week hun nod hebben! Ik ook, maar dan vrijdag ipv donderdag. Symptomen zijn tot nu toe zere borsten en ik heb het idee dat mijn tepelhof wat groter is (al kan ik me dat ook goed verbeelden), wat meer afscheiding gehad maar dat is weer minder geworden en heel veel dromen. Geen idee of dat laatste een symptoom kan zijn, maar het valt me wel op. 
Gister na een etentje ook misselijk maar dat zou goed door vermoeidheid of teveel eten kunnen komen.
Ik blijf gelukkig wel relaxed en hoop voor alle dames die donderdag testen een positieve uitslag!

Terug
Bovenaan