NOD september 2018..

kbtje ik droom momenteel over van alles maar ook niet over zwanger zijn. de dromen zijn wel veel levendiger dan normaal.
en ik snap ook dat het kan steken. dit is de derder dat het in 1 keer zou lukken. al moet ik eerlijk zijn dit had ik niet verwacht ben inmiddels al 10 jaar ouder dan bij de laatste. 
ik duim voor jou dat je ook snel zo blij mag zijn

@indewolken, gefeliciteerd!!!
@Lauraaaa, hier zelfde verhaal! Gisteren NOD, test negatief. Vanochtend weer getest wederom negatief. Dit was beide met de tests van het merk TEST. Kende ze niet maar het was het laatste wat ze hadden liggen in de winkel. Heb vandaag even test van clearblue (digitale) en de preditors opgehaald. Morgen vroeg eens kijken. Als die wederom negatief is wacht ik tot vrijdag met opnieuw testen. Tenminste als de ongi uit blijft. Overigens geen klachten en of gevoel dat ik het zou moeten worden.

Wow @indewolken wat super fijn dat het alweer raak is! Geniet ervan en voel je vooral niet schuldig! Het is iedereen gegund!
Mijn dromen zijn ook heel levendig en hebben niet per se met zwanger zijn te maken, gewoon alles en nog wat. Vooral veel meer en levendiger dan ik gewend ben. 
Het hele proces van stoppen met de pil en proberen zwanger te worden zorgt er wel voor dat je je hele lichaam en alles wat je voelt opnieuw gaan bekijken. Ondanks het wachten, de onzekerheid en de frustratie vind ik het ergens ook wel een mooi proces!

[quote quote=10107334]woendag is pas mijn NOD maar al heel de week kots en kots misselijk. heb dat nooit gehad bij mijn knullen.[/quote]
It's a girl? haha. Tenminste, dat zeggen ze dan. En het is je van harte gegund hoor. Niet schuldig voelen. 

@indewolken gefeliciteerd! Super dat t weer snel raak is.
Ik heb net met ovu test volgensmij mn piek gevonden,? zown donkere streep heb ik noog nooit gehad haha.

Hallo allemaal,
Ben nieuw hier en na erg twijfelen sluit ik me graag bij jullie aan.
@ iedereen die nu in blijde verwachting is: van ❤te gefeliciteerd en geniet ervan!
@ iedereen die probeert zwanger te worden .. ik voel en leef met jullie mee en zou graag ervaringen willen delen
Even in het kort iets over mezelf. Ik ben 31 en mijn man is 32. We hebben een dochtertje van 2 en we willen heel graag nog een kindje. In september vorig jaar (2017) heb ik een missed abortion gehad en eind januari (2018) een miskraam. 
Vanaf maart zijn we het weer aan het proberen. Mentaal blijft het op momenten wel  zwaar. Maar we hebben hoop en zijn positief.
Dit zou dan ronde 7 worden. NOD is rond 17 september (heb een gemiddelde cyclus van 28 dagen). Ik meen vandaag 7 a 8 dagen DPO te zijn.
Het gekke is dat ik dit keer een vreemd gevoel heb.. alsof het raak zou kunnen zijn. Deze dingen vallen op (durf het nog geen symptomen te noemen)
- sinds enkele dagen zie ik sterretjes/ tintelingen (in vlagen duizelig)
- zere onderrug
- gevoelige/ pijnlijke borsten (met name zijkanten)
- mijn reuk lijkt beter (van sommige geuren word ik misselijk)
- heb levendige dromen (over een stel dat een baby heeft, dieren,heel veel drukte en chaos, dat ik over een prachtig landschap vlieg)
- sinds 3 a 4 dagen dikke witte afscheiding (soms voelt het alsof ik in mijn broek heb geplast en blijft het daar vochtig) sorry voor details
- oprispingen/ maagzuur van tijd tot tijd.
- ca 7 dagen constant een zeurderig gevoel ter hoogte van mijn linker eierstok (links onder mijn buik)
Herkent iemand dit? Ik weet dat dit ook voortekenen kunnen zijn voor een komende menstruatie, maar ik heb dit volgens mij nooit zo allemaal tegelijk gehad.

Terug
Bovenaan