NOD september 2018..

Gefeliciteerd indewolken! 
Het is een heelijk gevoel, ondanks dat het lichamelijk misschien minder is, ik vond mezelf zwanger voelen fantastisch xD
Ik was 5 weken toen ik bloedverlies had, volgens de vk kon dat ook niks betekenen dus ik moest afwachten. Op de echo van 6+5 zagen we niets behalve een nieuw opbouwende cyclus, ik was dus al bijna 2 weken niet meer zwanger..
Het heeft niet zo mogen zijn, foutje in de programmatie, maar we gaan wel door, ik wil me heel graag weer misselijk voelen, hoe gek dat ook klinkt xD
Ik blijf positief en bekijk alles heel nuchter, we komen er wel!

@kbtje mijn cyclus was heel normaal. Eigenlijk heb ik mijn hele leven een regelmatige cyclus gehad. Voor de pil, tijdens de pil en na de pil had ik het eerste jaar ook een regelmatige cyclus. Vanaf ongeveer 4 maanden geleden is mijn cyclus heel raar gaan doen. Ik had een eerst Eem cyclus van 36 en daarna 45 dagen. Ik heb nog steeds geen idee of er toen misschien iets van een mislukte bevruchting is geweest. De keer erna had ik weer mooi 28 dagen. Ik dus blij dat ie weer normaal was en daarom dacht ik laat ik eens ovulatietesten gebruiken. Op dag 20 kreeg ik een knipperende smiley en ik dacht nu komen de belangrijke dagen. Op dag 21 kreeg ik een bloeding, meteen best heftig. Die bloeding heeft 5 dagen ofzo geduurd. De eerste drie dagen gaf hij wel nog steeds een knipperende smiley en toen waren mijn testen op. Ik ben toen twee dagen overgestapt op dipsticks en daarna ben ik met de gewone cb ovulatietesten begonnen. 
Ik hoop dat jij positief test. Zou een mooi cadeau zijn. Ik duim voor je!

Hoi allemaal,
Ik lees al een poosje mee, maar nu schrijf ik ook graag mee. Woensdag mijn laatste pil geslikt en sinds gister avond mijn onttrekkings bloeding. Wij gaan voor ons eerste kindje. 
Wat zitten sommigen hier al lang op het wachtbankje zeg, ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben! 
Ik ben benieuwd hoe het ontpillen mij vergaat, hoe hebben jullie dit ervaren? 

@mavanjay Heel herkenbaar. Ik heb de laatste dagen/week hetzelfde gevoel. Alleen mijn borsten doen niet meer zo zeer en de afscheiding heb ik meestal alleen ‘s ochtends. Helaas weet ik dat het bij mij bijna niet zo kan zijn dat ik zwanger ben, maar nod is pas op 20 september, dus ik moet nog heel veel geduld hebben.
Ik hoop dat het bij jou wel de goede kant op gaat. Wanneer mag je testen?

[quote quote=10107379]Wat gek mttm dat je cyclus ineens zo raar doet laten we hopen dat je snel zwanger word!![/quote]
Laten we hopen dat we allemaal snel zwanger zijn kbtje. Ik zit nu een beetje in de fase van dan laat het maar. Ik ben er denk ik te veel mee bezig en op een bepaald moment is het dan niet meer leuk. Ik leef dus nu gewoon lekker mijn leven. Ik ga niet meer met allerlei dingen rekening houden, alleen je gevoel uitschakelen is heel moeilijk. Aangezien we het graag willen, zijn we er toch mee bezig. Onbewust houd je toch rekening met je vruchtbare week, etc. 
We gaan het zien. We hebben nog een paar maanden te gaan. Als het moment er komt om naar de huisarts te gaan, beslis ik dan of ik dat wel wil. 
Jij nogmaals heel veel succes. 

Hoi iedereen, 
Het stond eigenlijk nog niet op de planning om hier mee te schrijven, maar na gisteren (op de dag waar mijn eisprong zou moeten zijn), iets té enthousiast bezig te zijn geweest in de slaapkamer, zou het zo maar kunnen zijn dat we over 9 maanden een kleintje hebben. 
Het kleintje is heel erg welkom als het zo is, maar we wilden er eigenlijk nog even mee wachten. We zijn getrouwd en ik heb een hbo opleiding afgerond en werk ondertussen al een jaar, maar mijn man studeert nog en we wonen in een klein appartementje. 
Maar goed, eerst maar even afwachten of ik zwanger ben of niet. Ik zou ongesteld moeten worden op 23 september. Mocht het niet zo zijn, dan is dat ook prima! Maar zou het stiekem ook erg leuk vinden om een kindje te krijgen. Beetje dubbel gevoel zo! Zijn er hier meerdere mensen die in zo'n situatie zitten/hebben gezeten?

@mttm Bedankt voor je reactie..
Mijn nod is op 17 september de 18e wil ik testen.. ik hoop het zolang vol te houden. Heb jij deze symptomen ook net voor je menstruatie? Ik zit te denken en ik heb ze nooit zo tegelijk gehad.. aan de andere kant misschien ben ik er onbewust toch meer mee bezig en ga ik erop letten ofzo? Zo killing.. en dat gevoel wat me steeds van binnen zegt dat ik zwanger ben..
Pff.. 
Hoezo denk je dat het bijna niet raak kan zijn voor jou? Bedoel je dat je niet hebt geklust? Of misschien alleen op een waarschijnlijk iets ongunstige dag?
X

Terug
Bovenaan