NOD september 2018..

Mttm goed dat je er zo over kunt denken! Ik probeer dat ook te doen, maar nu zo paar dagen voor m’n nod, met als doe gekke symptomen vind ik het wel spannend! Ik heb een dochtertje van 3, vanaf het moment dat ze geboren was wilde ik er nog een.. mijn vriend wilde dit niet.. nu zijn we al een hele tijd bezig en iedere keer weer een teleurstelling?? we zijn afgelopen maand naar de huisdokter gegaan en hebben allebei de standaard onderzoeken gehad.. heb nu een verwijzing voor het ziekenhuis.. dus we gaan het zien.. hoop gewoon dat ik donderdag een positieve test in hadden ga hebben?

Zit ondertussen al op dag 27 en nog steeds geen 2e streep te zien bij ovulatie test .  Hopeloos .. word er niet vrolijk van. Nog meer die dit herkennen? 
Testen zijn van sensitest.

@MavanJay
Best wel spannend dus bij jou. Nog iets langer dan een week wachten. Je zou dan wel al vroeg symptomen hebben, maar ik hoop voor je dat het raak is. Ik ga duimen :)
Ik denk dat het bij mij niet kan, omdat de laatste tijd alles een beetje raar gaat bij mijn cyclus. Ik heb de afgelopen dagen al een paar keer iets gepost, dus daar kun je het hele verhaal lezen. Hier een klein stukje van het verhaal. 
mijn cyclus was heel normaal. Eigenlijk heb ik mijn hele leven een regelmatige cyclus gehad. Voor de pil, tijdens de pil en na de pil had ik het eerste jaar ook een regelmatige cyclus. Vanaf ongeveer 4 maanden geleden is mijn cyclus heel raar gaan doen. Ik had een eerst een cyclus van 36 en daarna 45 dagen. Ik heb nog steeds geen idee of er toen misschien iets van een mislukte bevruchting is geweest. De keer erna had ik weer mooi 28 dagen. Ik dus blij dat ie weer normaal was en daarom dacht ik laat ik eens ovulatietesten gebruiken. Op dag 20 kreeg ik een knipperende smiley en ik dacht nu komen de belangrijke dagen. Op dag 21 kreeg ik een bloeding, meteen best heftig. Die bloeding heeft 5 dagen ofzo geduurd. De eerste drie dagen gaf hij wel nog steeds een knipperende smiley en toen waren mijn testen op. Ik ben toen twee dagen overgestapt op dipsticks en daarna ben ik met de gewone cb ovulatietesten begonnen. 
Eigenlijk heb ik dus helemaal geen eisprong gehad de vorige cyclus (die hele korte zeg maar). Ik wist eerst niet eens dat dit kon. Ik dacht dat je altijd een eisprong had gehad als je ongesteld werd. Ik twijfel ook nog steeds of het echt wel een menstruatiebloeding is geweest. 
Tot nu toe ook nog geen eisprong gevonden en ik zit op dag 17, maar hij kan dus nog komen. Als ik zwanger zou zijn, zou dat van voor de bloeding moeten zijn of van dag 7 of zo van de nieuwe cyclus. Het lijkt mij allebei erg onwaarschijnlijk. Als het voor de bloeding zou zijn, kan het nooit goed zijn gegaan, want het was echt een behoorlijk heftige bloeding. Zo ben ik ze normaal niet gewend. Na de bloeding zou ik raar vinden omdat ik dan ook een positieve ovulatietest zou moeten hebben. Ik vind het nog steeds heel gek dat ik net voor en tijdens mijn bloeding een knipperende smiley kreeg, wat betekent dat je een verhoogde vruchtbaarheid hebt en dat de piek er zit aan te komen. Ik baalde dus ook echt dat mijn testen op waren. Maar dan nog. Als ik echt een piek zou hebben, dan zouden de dipsticks of de normale CB testen dat ook moeten aangeven. 
Heel verhaal, maar dat is de reden waarom ik denk dat het bij mij niet kan. Mijn lichaam speelt op dit moment een heel groot spel en ik word er alleen maar gek van. 

Hoi sjamee, geen ervaring mee maar klinkt heel frustrerend. Heb je helemaal geen tweede streep of alleen geen knaller? Misschien zit er wel een oplopende lijn in en later weer afnemend van kleur? Hoor best vaak dat ze niet even donker worden als de controlestreep.. ik test met cb, maar dat wordt een erg duur grapje als je niet ongeveer weet wanneer je eisprong is. Ik merk aan superveel symptomen altijd dat ie komt, dus test vaak maar 3 of 4 dagen..

@sjamee, ik gebruikte ook eerst die van sensitest.. hele cyclus getest maar helaas ook geen positieve ovu test. Ik gebruik ze nu van de Kruidvat.. deze werken wel heel goed bij mij. Zijn wel iets duurder dan die van sensitest. Maar ik heb er in ieder geval meer aan gehad! Hopelijk voor jou ook.

@Sjamee, ik heb ook een paar dipsticks van sensitest gebruikt, maar bij mij was er geen pijl op te trekken. Testen zouden eigenlijk steeds donkerder moeten worden, maar bij mij was dinsdag bijvoorbeeld lichter dan maandag en woensdag weer donkerder dan maandag. Ik ben eigenlijk van plan om maar 1 cyclus echt ovulatietesten te gebruiken, dus ik heb cb gekocht.

Terug
Bovenaan