Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
NOD staat voor niet ongesteldheidsdag. De dag. Dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden, maar niet bent geworden omdat je vermoedelijk zwanger bent.
Vandaag 10 dpo klein beetje bruin in afscheiding overdag en net klein beetje helderrood bij afvegen vanavond.
Innesteling of toch begin van menstruatie? Heb geen kramp maar wel iets van trekkend gevoel in baarmoeder.
Vorige cyclus begon ook met 3 dagen oud bloed en rood bij afvegen
ju81 spannend weer. Hopelijk deze keer wel goed nieuws.
Ik heb net even een beetje een breakdown gehad. Gelukkig had mijn vriend al een beetje een vermoeden toen ik naar boven liep dus die is mij komen troosten. Hij zegt dat ik morgen anders gewoon vast de huisarts moet bellen. Nu wel echt behoorlijk buikpijn rond mijn baarmoeder. Voelt een beetje alsof ik ongesteld moet gaan worden.
Zwanger worden hoort leuk te zijn, maar er is eigenlijk geen bal aan? hoop dat het niet doorzet Ju81..
fijn dat je vriend je kwam troosten ditbenik.. ik kreeg net te horen: “je bent vandaag wel neutelig he?!”
Miss wel een goed idee van je vriend om de huisarts te bellen! Ik werd daardoor wel wat rustiger
KBtje wat je zegt. Dat zwanger worden is echt een drama? misschien dat ik morgen idd even bel en gewoon een afspraak maak voor eind van de week. En jij kreeg ook een lekker compliment zo te horen?
Vertel mij wat dames.. zwanger worden.. daar komt veel meer bij kijken.. Vooral als het niet wil lukken.
Deze maand ben ik er in mijn hoofd ook veel meer mee bezig.. bij elk krampje of iets gelijk die gedachte. Dat moet ik eigenlijk ook niet doen.. maar dat is zo moeilijk.
@mttm jeetje heb je verhaal gelezen. Wat naar van je cyclus en wat het mentaal met je kan doen? Ik begrijp je ook wel dat je alles een beetje op je af laat komen. Het is makkelijk gezegd i know.. ik duim ook voor jou!
Zucht ik lees mee en probeer in slaap te vallen..
Hier net opgestaan met brandend maagzuur (gisteren ook) en wat misselijk. Bij mijn eerste zwangerschap was mijn symptoom brandend maagzuur. Toen was ik 5,5 week zwanger Durf er niet op te hopen.. angst dat ik mezelf voor de gek hou en weet niet of je nu al "klachten" kan hebben.. NOD verwacht ik 16 september..