NOD september 2018..

Wat een spanning allemaal.. ik hoop zaterdag positief te testen of juist niet.. smorgens niet helemaal fit, brandend maagzuur en draaglijk misselijk maar verder geen klachten..

@kelltessa ik heb nooit spotting gehad ik werd altijd ongesteld wakker. Vorige maand had ik het voor het eerst vanaf 2 dagen voor mijn menstruatie. Dus realistisch gezien zou dat heel goed weer het geval kunnen zijn.
Vorige cyclus duurde 56 dagen, ik zit nu op  dag 38 dus we gaan sowieso vooruit.

Ju81 wel fijn dat je menstruatie nu niet zo lang is! Al is 38 dagen ook lang als je moet wachten?? mijne is 26/27 dagen ongeveer, dat vind ik al lang?

Respect voor de dames die zoveel geduld hebben met dingen opzoeken of testen. Ik zoek echt alles op. Komt nu waarschijnlijk ook omdat mijn cyclus helemaal in de war is, maar dan nog. Het liefst zou ik nu ook al testen, maar ik wil toch wachten tot de nod van mijn nieuwe cyclus door de rare bloeding. 
Komende dagen zijn voor sommige dagen echt heel spannend. Ik duim voor jullie. Het is jullie echt gegund.

@KellTessa ohneee wat is dat een domper hihi.... Nou ik kom net onder de douch vandaan en merkte ineens dat ik toch wel enorm gevoelige tepels ineens heb.. kwam nu ook weer lichtroze bloed op mijn wc papiertje tegen maar totaal geen menstruatiegevoel.. Ziet er ook niet uit als het begin van mijn menstruatie maar wie weet. Misschien morgenochtend toch maar weer een keertje testen.
Spannend!

Ik dacht mijn lijf ondertussen wel een beetje te kennen maar ik weet niet of ik last heb van menstruatieklachten (al is dat dan wel ver voor menstruatie aangezien mijn NOD vrijdag is), zwangerschap of toch de griep...?
Ik ga braaf tot vrijdag wachten maar het valt zelfs manlief op dat ik ergens last van heb. 
Wat een spannende week weer dames! Iedereen wel laten weten wat uit de testen komt hoor! Kan ik de komende dagen jullie gebruiken als afleiding van mezelf.

Ik kan ook komend weekend testen. Deze of andere week nod. Maar alles wijst op iet anders... Normaal zweer ik bij chips gewoon. Nu zweer ik bij augurken, op een kruintje/kapje, met pindakaas. Of ik eet ze ook zo uit de pot, maarze moeten wel zurug smaken. Eerst kwam de afkeer voor eten. Toen de misselijkheid. Als ik te misselijk ben heb ik bandjes. Toen de afkeer voor koffie. Reageer ik heel slecht op. En toen de moeheid, maar dat kan in mijn geval ook 600 andere oorzaken hebben. Niet heel gevoeligere borsten. Wel dikkere afscheiding, wit. Spannend. Dan zou het in een x raak moeten zijn geweest... Waar komen anders al die klachten vandaan? O en vreetbuien, zon bui tijdens je menstruatie normaal. Die had ik vrijdag. Nooit zo erg gehad. Pastapesto met, augurk. Ik ben ook veel emotioneel flexibeler en vooral snel chagrijnig. Stemmingswisselingen dus.

Terug
Bovenaan