NOD september 2018..

@Knuffeltjeee, je schreef: Normaal zweer ik bij chips gewoon. Nu zweer ik bij augurken, op een kruintje/kapje, met pindakaas. Of ik eet ze ook zo uit de pot, maarze moeten wel zurug smaken. 
ow bah! Ik heb echt een afkeer van zuur, altijd al gehad. dus als ik daar trek in krijg weet ik genoeg ? 
@Lauraaa,
Ja opzich wel, helemaal omdat de menstruatie uitblijft en de testen positief.
Heb trouwens al dik 2 week bijna iedere dag last van gevoelig borsten. Lekker irritant met lopen, wat ik geregeld doe op het werk. 
Je gevoelig tepels kunnen best een hint zijn!! Nieuwsgierig na je uitslag morgen vroeg!! 
Fingers crossed! 

Hoi dames, ik ben ook nog steeds niet ongesteld! Moet ergens vanaf afgelopen zaterdag en echt uiterlijk morgen mijn nod hebben. Je leest dat zoveel vrouwen voor hun nod allemaal al klachten hebben.. ik helemaal niets dus ik heb er weinig vertrouwen in :( ga er morgen maar een test aan wagen... Ik laat het jullie weten. Liefs 

Ik heb echt al twee weken het gevoel dat het deze maand gewoon gaat lukken ?
Heel raar, heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Mijn borsten zijn wel gevoelig, maar dat is ook zo als mijn menstruatie er aan komt. 
Helaas duurt het nog tot de 16e, dan moet ik ongesteld worden en wil eigenlijk niet daarvoor testen.

Mijn borsten zijn wel gevoelig, maar dat is ook zo als mijn menstruatie er aan komt. 
Helaas duurt het nog tot de 16e, dan moet ik ongesteld worden en wil eigenlijk niet daarvoor testen.

Succes allemaal?

Net een test gedaan (2 voor 5 van kruidvat) omdat ik t vannacht weer zo zuur had. Eigenlijk gelijk negatief. Verwacht komend weekend mijn menstruatie. Denk meer dst het deze maand niet raak is of misschien te vroeg getest. 

Terug
Bovenaan