@Citrus ik wil je geen valse hoop geven, maar die temp klinkt al verdacht goed! Ik ben trouwens ook elke dag benieuwd wie er allemaal heeft mogen testen haha!
Ik moet nog 3 dagen wachten, als t goed is vrijdag nod. Nu lees ik van vele dat ze zich gewoon 'niet helemaal fit' voelen en niet weten of het nou aan zwangerschap of virusje ligt. Ik heb dat zelf ook. Na ovulatie veel koppijn, 3 dagen kapot moe, gevoelige tepels (gevoeligheid is wel afgenomen maar niet weg), maagzuur, steken onderin buik richting liezen, heb sinds een paar dagen echt zo veel zin in eten (normaal ben ik een kleine eter), last van mn onderrug en ik merk dat ik wat stemmingswisselingen heb die ik anders alleen op 1e/2e dag menstruatie een beetje heb. Op zich geen onduidelijke signalen/klachten. Maar is daar sinds gister/vanmorgen keelpijn bijgekomen ? zo niet passend in het rijtje. In tegenstelling tot Citrus en nog een aantal anderen heb ik er geen duidelijk goed/slecht gevoel over. Aan de ene kant denk ik: joh, hoeveel signalen heb je nodig en heb ik best wel hoop dat t raak is. Aan de andere kant, als ik zie hoe lang sommigen bezig zijn dan denk ik: natuurlijk niet raak, kans is zo klein eerste ronde. Je houdt jezelf gewoon ernstig goed voor de gek. Vooral niet durven geloven om teleurstelling te voorkomen.
Aan de ene kant wil ik testen voor opheldering, aan de andere kant niet want ben bang voor nod vrijdag en stiekeme teleurstelling. Tot nu toe durf ik gewoon niet ? Voel me echt zon mietje als ik lees dat iedereen zich zo moet inhouden en ik denk: ohneee, vrijdag komt nod. Kakzooi, kakzooi, kakzooi ?