NOD september 2019

PatriesN ik hoop voor jou dat het wat anders betekent! 
Zonnebloem90 die kan ik wel maken maar dan zie je het sowieso niet. Het is zo licht het streepje dat je hem in t licht moet houden zegmaar. Vandaar... Morgen eentje met cb proberen als mn menstruatie niet doorbreekt. Ben erg benieuwd! Vanmiddag een babyshower dus we zullen zien haha... 

Jonge vrouw anoniem; ik zie ook een streep! Spannend!
zonnebloem; mijn zoontjes zijn 6 en bijna 9

oh vandaag echt humeurig, weinig eetlust en krampen. Bring it on bloody devils! Kheb het gehad voor deze maand ?

Jongevrouwanoniem, wat spannend zeg. Ik zie volgens mij ook wel een plusje. CB reageert niet bij te weinig hcg dus volgens mij wordt het nu heel erg spannend voor jou!
Aapje, wat jammer dat je een negatieve test hebt. Maar wie weet is het een goed teken als je hem in het licht houdt dat er toch wat te zien is! :) Waarom ga je morgen al met CB testen? Zijn zo duur en reageren echt pas een stuk later.
Patries, hopelijk is de buikpijn voor iets anders en niet voor de rode duivels.
Momoftwoboys, houdt hoop! Er zijn genoeg dames die pas op of na NOD positief testen, hoe moeilijk dat ook te geloven is.
Ik duim voor jullie allemaal dames! #ikmoetnog6dagenwachten

Zonnebloem90 heb getest op dag 29 maar misschien was dat te vroeg als het al zo is. Zitten nu dag 33 dus of m'n cyclus duurt deze maand nog langer of ik ben zwanger maar dat laatste schat ik de kans heel klein van in. Voel ook verder helemaal niks, ook niet dat m'n menstruatie eraan komt. Alleen wat vaker hoofdpijn. Die bloeding halverwege m'n cyclus is toch zo raar. Sowieso dit hele gedoe na een koperspiraal maar ik ga afwachten en heel misschien van de week testen als ik hier ongesteld wordt. 

Heey meiden, 
Ik heb even niet meer gereageerd omdat ik op 10 dpo ongesteld werd. Ik ben altijd maar 2 dagen ongesteld en het kwam dit keer echt uit het niets. Het vervelende wel is dat ik een gevoelige onderbuik heb, zelfs nu nog. Morgen is het precies 14 dagen na de eisprong, zoude jullie toch nog een test erop wagen? Want ik heb normaal gewoon menstruatie krampen en verder niks. Nu behoud ik vooral gedurende de dag soort prikjes in me onderbuik? Ik ga nergens vanuit, hij zal vast en zeker negatief zijn maar dit vind ik wel vreemd.

Overigs heb ik een afspraak gemaakt bij de huisarts om te vragen of hij mij een verwijskaart wilt geven voor hormoon prikken, omdat ik al de tweede x eerder ongesteld ben geworden dan 14 dagen na de eisprong.

Aan de meiden die een positieve test hebben gehad, (voorzichtig) gefeliciteerd!! 

Ik heb de hoop voor deze maand een beetje opgegeven. Zojuist getest met predictor early. Die test vanaf 6 dagen voor NOD. Hardstikke negatief :( woensdag is voor mij 14 dagen na de ovulatie. En dag 31 van cyclus.
Aan alle andere meiden, succes met de spanning :)

Terug
Bovenaan