NOD september 2019

jonge vrouw anoniem; woehoew!!! proficiat. en jouw geval geeft mij hoop aangezien je clearblue digital niet zwanger zei en 2 dagen later wel zwanger! Zo zien we maar weer dat vroeg testen eigenlijk niet goed is he. Ik moet ze morgen hebben, maar voel al van gisteren die hevige krampen dus kan elk moment zijn dat ze doorbreken. OF niet... 
ik zou al bellen voor een afspraak want soms kan het weken duren voor er plaats is he. Ik zou sowieso niet voor 5 weken zwangerschap langsgaan want dan kan je helemaal niks zien op de echo. Zelfs soms nog geen kring. Vanaf 6 weken is het best dan heb je kans op dat kloppend hartje. 
hoeveel dagen zit je voor NOD?

Hoe zit het met Nooooooorr? Zij had toch ook een licht positieve test?

Zonnebloem; voel je al iets? denk je dat ze er doorkomen morgen?

Hee Dames,
Misschien dat jullie me kunnen helpen. Ben 24 juli gestopt met de pil. Heb toen gewoon me stopweek menstruatie gehad. Maar nu 2 maanden verder nog steeds niks. Heb 2 weken geleden nog een test gedaan en nog steeds negatief. Ik heb wel vorige week een hele lichte bloeding gehad. (gewoon een streepje) Wil dit iets zeggen of moet ik gewoon afwachten?
Vind het heel moeilijk dat me cyclus niet op gang komt. We willen graag kinderen en zo komt er natuurlijk niks van. 
Misschien iemand tips? Of heeft de bloeding iets te bekenen?

Jongevrouwanoniem Waaaauw gefeliciteerd!! En wat vroeg al zo voor je nod! Toch vroege eisprong gehad? 
momoftwoboys Nog niks. Maar vanmorgen ook weer negatief getest. Morgen nod. Heb wel drukkend gevoel van ondere. Kan niet zo goed plaatsen of nou krampen zijn of niet. Maar ik denk zelf dat ik door ga na ronde 5. En als ik eisprong bereken zou het iig wel iets positiefs kunnen testen. Kortom.. ik hou rekening met de volgende ronde. Dan is de teleurstelling niet zo groot. 
Gebruikercijfers Het kan heel goed zijn dat je lichaam wel een jaar nodig heeft tot pil uit je systeem is. Ik kan wel allemaal vermoedens uitspreken van die lichte bloeding maar laten we er van uit gaan dat je lichaam nog beetje in de war is. Mocht je echt twijfelen zal ik er nog een test tegenaan gooien vandaag. En anders is wachten op. Als langer duurt zou je ff de huisarts moeten informeren 

@zonnebloem Ja geen idee het vreemde is dat op 12 em 13 sept een positieve ovu test gehad heb met cb digital dus die 2 dagen smiley.. Echt heel gek. 9 oktober eerste echo!! 

Wauw jonge vrouw anoniem dus toch wel! Zo snel ook ! Is de echo dan niet wat vroeg? Als je nu echt pas 3 weken bent dan zie je misschien op de echo nog net niks ? wel spannend allemaal, misschien wel 2! Ben heel benieuwd en ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan! 

@wilkindje
Jep dus toch haha. Je kunt niet 3 weken zwanger zijn. De telling begint bij 4 weken tenminste zo is mij de afgelopen 3 jaar verteld. 
De vroege echo kwam vanuit de vk zelf.. Omdat ik geen regelmatige cyclus heb kijkt ze liever kver 2.5 week dan pas over bijv 4 weken. Gezien MK geschiedenis ook.
Ik ga ervan uit dat ik dan het kortste zw ben dan maar kan zijn.. Hopelijk is er dan toch iets te zien

Tuurlijk kun je wel 3 weken zwanger zijn, 1-2 weken clearblue is 3-4 weken in het echt en normaal zou je op je nod 4 weken zijn dus ben je nu toch korter dan 4. Maar je kunt daar inderdaad maar beter vanuit gaan dan kan het alleen maar meevallen, ga in ieder geval voor je duimen dat alles goed gaat tot je nod en daarna ☺️

Terug
Bovenaan