NOD september 2019

Hallo dames, 
Van harte gefeliciteerd voor degenen met een positieve test! Voor degene waarbij t deze ronde niet gelukt is, super balen! Ikzelf zit bij de groep die "rustig" afwacht. De week na de ovulatie vind ik zelf nog niet zo spannend, maar de week erna des te meer! Voor mij is waarschijnlijk zondag of uiterlijk maandag mijn NOD, dus nog een weekje geduld. Wil op zondag gaan testen of op maandag als ik me kan beheersen..
Ik duim met jullie mee voor een hoop positieve testen! 
Liefs, 
Marr

Marr: wij lopen gelijk ik heb mijn nod ook zondag of maandag, de eerste week viel inderdaad nog mee maar nu is het wat meer ongeduldig wachten geworden ? ik ga proberen niet te testen tot ik echt overtijd ben dus dinsdag op zijn vroegst ☺️ Ga voor je duimen! 

Gefeliciteerd aan de zwangeren. Mijn NOD is waarschijnlijk vandaag. Beetje onrgeelmatige cyclus. Voel niets. Dus we wachter maar weer verder

Ook spannend Wilkindje! Welke ronde is dit voor jou? En 1e kindje? Ik heb alles wel meegelezen maar door veel nieuwe namen op t forum heb ik t niet allemaal kunnen onthouden.. 
Mystery, spannend voor jou vandaag! Wanneer wil je testen? 

Hai allemaal,
gefeliciteeerd jonge vrouw anoniem. 

Ik ben sinds 3 dagen voor nod aan het testen en heb elke keer een lichte streep. Maar heb na het plassen ook bruin/roze bloed tijdens het vegen.  En gisteren zelf een beetje in Mn inlegkruis (excuses als je dit niet wilt weten)
gisteren was Mn nod en toen had ik een positieve kV streep(veel duidelijker dan de vorige dagen.  Vanochtend weer getest, maar nu is die van de kv veel lichter.  Maakt me weer heel onzeker.. 

mom of two boys spannend! Hoop snel op een positieve test

Hoi Noooorr, 
Kan je heel onzeker maken lijkt me. Anders gooi je er een cb digital tegen aan? Na de NOD hoef je niet perse meer met ochtendurine te testen, al geeft dat natuurlijk wel de hoogste hcg waarde. Wat betreft t bloed, volgens mij kunnen t ook restjes zijn, maar zeker weten doe ik het niet. Anders bel je daarover even de verloskundige? Die hebben wel een telefonisch spreekuur en kunnen je waarschijnlijk zo antwoord geven op je vraag. 

vandaag NOD. Ik ga niet meer testen, ik wacht braafjes op mijn maandstonden. Ik voel wel de druk en de pijn dus ze zullen elk moment doorkomen vrees ik. Ik hou jullie op de hoogte.
Succes ladies!

oh en noooor, volgens mij ben je gewoon zwanger hoor... Misschien bloedingen door innesteling? Ik zou idd CB digital doen en zien hoe de testen de volgende dagen zijn. Als ze niet meer oplopen, toch maar afspraak maken om bv bbz uit te sluiten! Van mij liepen de testen ook niet op en had ook bloedingen bij mijn bbz, maar je moet je niet ongerust maken, veel dames hebben bloedingen en het gaat wel goed!

Terug
Bovenaan