NOD september 2019

Marr: welke ronde echt geen idee ik heb pcos (geen overgewicht) dus weet niet hoeveel echte kansen ik heb gehad maar ben nu een jaar van de pil deze maand is 12. Vorige maand provera gekregen om me menstruatie op te wekken maar werkte niet bij de echo was toen ineens een eitje te zien die de volgende dag gesprongen was maar helaas niet raak. Nu 1ste maand met letrozol een goede eisprong gehad dus we gaan het zien. 29/30 mijn nod. Hoeveelste ronde is het bij jou? ☺️

Nooor Ik vind het ook wel positief klinken!!! Duim voor je 
momoftwoboys Ik ook vandaag. Nog niks. Maar van te voren negatief getest. Gok er dus niet op. Voelt ook nog rustig onder haha. Maar ik denk op na ronde 5. 
en er was nog iemand.... succes vandaag :) 

@nooor dankjewel!!!
Superrr spannend test andera indd eens met cb digital? Mijn cb test was ik dag later positief dan de andere. Nu ik dit type.. Voelt het nog steeds onwerkelijk haha

Wil kindje, spannend zeg! Hopelijk is t deze ronde raak! Voor mij is t de 4e ronde, 2e kindje. 
Voor zonnebloem ook spannend! Ga je morgen testen of wacht je het af? Momof2boys, hopelijk blijft je menstruatie uit! 

Ik kon het dan toch weer niet laten omdat ik toch in kruidvat moest zijn, en ik heb net nog eens getest met kv 2 voor 5 en nu zie ik toch wel een heel licht streepje. zien jullie het ook?
Ik maak me wel heeeel erg zorgen omdat het even licht is als toen met mijn bbz! Als mijn maandstonden er toch nog doorkomen dan is het weer van da! Ik ga alvast morgen bloed trekken en twee dagen later nog eens om te zien of de hcg verdubbeld of niet, als mijn test morgen nog steeds zo is.

Ik zie ook een licht streepje, een streep is een streep zeggen ze toch altijd? Ik weet verder niet wat je bedoelt met bloed trekken? Ik denk dat je gewoon over 2 dagen even opnieuw moet testen om te kijken of t donkerder is.. al heb ik bij mn vorige zwangerschap niet meer getest nadat ie positief aangaf van cb digital. Maar in jouw geval met bbz kan ik me voorstellen dat je dat wel doet.. succes! En alvast een voorzichtige gefeliciteerd! 

Terug
Bovenaan