NOD september 2019

Momoftwoboys Ik zie ook iets vrij lichts!! Voorzichtige gefeliciteerd. Snap dat nog ff spannend is na de bmz! Leef met je mee. 
Marr Ga morgenochtend nog poging wagen. Maar de early testen was maandag nog negatief. Zal wel heeeeeeeeel raar zijn ;) 

Zonnebloem, ik heb bij mijn zoontje ook negatief getest met early test, dag na de NOD toentertijd positief, dus heb niet zo'n hoge pet op van de early tests..;) 

Marr Dit is ook de eerste keer dat ik ze ooit gebruikt heb haha. Denk nooit meer haha. 
was leuk geweest als nod uit blijft. Dezelfde ronde als kind 1. Maar rommelt nu wel. 
Ben even vergeten bij jou? Hoe staat ermee 

@Zonnebloem, nee.. dat had ik ronde 1 wel maar toen ging ik ook 3 weken overtijd, met steeds negatieve testen bij een regelmatige cyclus. Sindsdien kijk ik eigenlijk niet meer naar symptomen, want de symptomen van een aankomende menstruatie of zwangerschap komen zo erg overeen dat t eigenlijk alleen maar een teleurstelling kan zijn in mijn ogen;) dus toch maar gewoon nog afwachten 5 dagen. Ik ga er niet vanuit in elk geval! 

Marr Jaaaa snap ik wel!! Ik heb mij bij de vorige rondes van kind 1.0 allemaal zwanger gevoeld. Maar ronde waar het is gelukt had ik nergens last van en was overtuigd dat ongesteld eraan kwam. Kwam op zaterdag achter van ooh ik had allang ongesteld moeten worden. Was alleen thuis en toen test gedaan. Oeps! 
3 weken over tijd is ook echt behoorlijk! Zijn jullie al lang bezig ? 

@Zonnebloem, ja precies je lijf en je hoofd kunnen je zo voor de gek houden! Dit is ronde 4.. en heb dus eigenlijk bijna 1 cyclus overgeslagen dus mag eigenlijk niet klagen, maar als je besluit voor een 2e te gaan wil je dat ook NU! Ik had niet gedacht dat de wens er weer zo sterk zou zijn als er al een kindj3 was, maar dat is wel zo. Jij vandaag geen menstruatie gehad dus.. wordt wel spannend zo morgenochtend! Laat je even wat van je horen? 

Terug
Bovenaan