NOD september 2019

Hallo allemaal,
Proficiat aan de dames met een positieve test. Aan de andere dames veel succes in de volgende ronde.
Mijn NOD is morgen. Gisteren een negatieve test. Wel al 2 weken heel erg misselijk. Ook al 9 dagen een hogere temperatuur 1,5°C hoger als anders..  Tot nu toe niet het gevoel dat mijn regels er zouden door komen. Maar vorige ronde was ik ook 5 dagen over tijd. 
Dus heb ik niet veel hoop. 

Marrr Grappig we lopen bijna gelijk! Hier ook ronde 4, 2e kindje. Nog steeds niks hier. Ben benieuwd als ik morgen wakker wordt..  Toch ben ik iets meer relaxt bij 2e kindje moet ik eerlijk bekennen. Wel net zo spannend maar ik weet wel dat het iig kan lukken. En dat geluk heb met 1 gezond kind :) Maar idd wat je zegt elke x weer die rondes verder. Was ik er eindelijk uit om voor een 2e te gaan duurt het weer zo "lang". 

liefje Ook voor jou spannende dagen! Succes. 

Goedemorgen,
Vandaag mijn NOD, van morgen vroeg wakker gelegen om te testen maar was bang voor de teleurstelling want ik had zo t gevoel dat ik zwanger was. Zondag buikpijn gehad en daarna niet meer. Af en toe steekjes in buik gehad en gisteren tijdens het vliegen wat misselijk geweest. 
Net getest met sensi test,  en jawel hoor, mijn gevoel klopte en hij was dik positief!! Kan het niet geloven, We hadden het zo gehoopt, gisteren terug gekomen van onze huwelijksreis en dit was echt onze droom dat we ook nog een positieve test zouden krijgen.
Ik ben wel bang, want in mei had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.
Ik hoop voor iedereen ook een positieve test en anders zo snel mogelijk! 

Proficiat Patries!
Hier denk ik niet dat het goed zit. vandaag 1dag na NOD of NOD zelf, (cyclus varieert 27-28 dagen) en de test is even licht als gisteren. Heel licht dus. Zou toch al een duidelijke moeten zijn. Zolang ik niet bloed kan ik bbz uitsluiten. Straks bloed prikken! 

en Zonnebloem???

@momoftwoboys

Ja herkenbaar dat de test niet donkerder wordt.. Geeft me ook een rot gevoel.. Maar andere kant.. Bij mn dochter is er ook nooit een knaltest geweest.. Ze zit wel naast me nu en wordt in dec 2 :) 

Gefeliciteerd Patriess! Een mooie afsluiting zo van je huwelijksreis. 
Vanmorgen getest. Hartstikke negatief ;) Maar ook nog steeds niks doorgebroken. Denk kom nou maar gewoon door. Dit is ook niks. Vannacht slecht van geslapen. 

Gefeliciteerd PatriesN! Wat fijn en leuk zeg!! En een mooie afsluiter van jullie huwelijksreis! Geniet ervan en hopen dat deze zwangerschap fijner is! Liefs, Snoepie

Terug
Bovenaan