NOD september 2019

@zwindo 
Je test is al goed fel. Dus hij zit er zeker aan te komen zou even door blijven testen en  kijken wat die morgen en overmorgen aan geeft.
@farru  ik en mijn man proberen het wel een beetje te laten de alcohol voor de eisprong.. 
Dit hebben  we bij mijn vorige zwangerschap  ook g edaan. Al moet ik zeggen dat we met nieuwjaar  toen drankjes op had en het toen raak was.
Ik zou het gewoon met mate doen?

Hoi meiden,
Met de ovulatietesten ben ik uiteindelijk maar weinig te weten gekomen deze maand. Ik ga dus nu maar puur en alleen uit van mn eigen lichaam en van mn slijm en daarvan dénk ik dat ik mijn eisprong 21 aug is geweest dus ga ik de NOD gewoon even op 4 september zetten. We zien het wel. Kan goed zijn dat de datum afwijkt maar voor nu even zo. We gaan maandag op vakantie en zijn er met de NOD dan ook nog. Man op 3 sep jarig dus hoe een mooi verjaardagscadeau zou het zijn als ik misschien wél zwanger ben ?
Aangezien het allemaal erg onduidelijk was .et de ovutesten en ik niks zeker weet ga ik met testen uit van de langste cyclus sinds t stoppen met de pil..35 dagen. Ga dus pas op 5 of 6 sep testen op zn vroegst als ik nog niet ongesteld ben. Dan zijn wel nog wel op vakantie/huwelijksreis ? mocht het dan noet zo zijn dan kan ik met frisse moed thuiskomen en verder gaan met de volgende ronde in oktober. Succes iedereen. Kus knufje 
NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 1 september – AnnemiekeHmr – 29 jaar – 3e ronde na miskraam – 1e kindje
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 3 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindje
NOD 4 september – MaCéBa – 29 jaar – ronde 1 – 2e kindje
NOD 4 september - Knufje - 29 jaar - ronde 3 - 1e kindje 
Nod 5 sep Mienmien 37 jaar- ronde 8 -3de kindje-
NOD 7 september – Zwindo – 28 jaar – ronde 4 (Sinds miskraam maart) – 1e kindje
NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 September – Farru – 29 jaar – 8e ronde – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 13 september – KSAS – 32 jaar – ronde 5 – 2de kindje
NOD 14 september – anneiggy – ? – ronde 2 – ?
NOD 15 september – jonge vrouw anoniem – 24 jaar_ ronde 2– 2e kindje
NOD 22 september – Gebruiker 10156915 – 35 jaar – 6e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje

NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 1 september – AnnemiekeHmr – 29 jaar – 3e ronde na miskraam – 1e kindje
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 3 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindje
NOD 4 september – MaCéBa – 29 jaar – ronde 1 – 2e kindje
NOD 4 september – Knufje – 29 jaar – ronde 3 – 1e kindje 
Nod 5 sep Mienmien 37 jaar- ronde 8 -3de kindje-
NOD 7 september – Zwindo – 28 jaar – ronde 4 (Sinds miskraam maart) – 1e kindje
NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 September – Farru – 29 jaar – 8e ronde – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 13 september – KSAS – 32 jaar – ronde 5 – 2de kindje
NOD 14 september – anneiggy – ? – ronde 2 – ?
NOD 15 september – jonge vrouw anoniem – 24 jaar_ ronde 2– 2e kindje
NOD 15 september - NWJ- 25 jaar - ronde 11 - 1e kindje 
NOD 22 september – Gebruiker 10156915 – 35 jaar – 6e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje

Spannend knufje. Hopelijk  een fijn verjaardags cadeau voor jullie 3 september.
En wat vervelend  dat je geen wijs uit je cyclus  kan. 
Ik kan dit ook niet hoor maar met ovulatie testen  juist weer wel. 
Alvast een fijne vakantie?

Dankjewel Nicole b! 
Nou ik kan eigk altijd juist wel wijs uit mijn cyclussen . Liggen al 15 maanden tussen de 25 en 34 dagen. Alleen het enige probleem deze maand was dat ik maar geen positieve ovulatietest kreeg ? vorige 2 maanden wel..2x een knaltest..dus ik ben deze maand gewoon lekker uitgegaan van mijn cervixslijm en hopelijk is dat goed geweest. Wie weet lukken de ovutesten volgende maand weer wel perfect. Aan het klussen kan het in ieder geval niet hebben gelegen haha. 
Jij ook succes!!

Hier even rustig geweest, ik had mn menstruatie dus niet veel te melden. Wel een beetje rare menstruatie gehad, eerste dagen gewoon, toen een dag niks, dan weer klein beetje bloed, dan weer niks en nu gisteren weer bloed en nu weer niks.. zo raar?
Zit nu op dag 8 van mn cyclus, ik ga denk ik vandaag weer beginnen met ovulatie testen, mn vorige eisprong was rond dag 15, dus wil het weer even goed in de gaten houden ? en nu mn menstruatie voor bij is kunnen we ook weer beginnen met klussen ?
Rond welke tijdstip doen jullie meestal de ovulatie test? 

@ksas vervelend hè zo’n onduidelijke menstruatie! Maar idd vanuit gaan dat het een keer een ander soort is en nu gewoon weer aan de slag met de testen! 
Hier serieus nog steeds onduidelijk. Na de hele kleine helderrode bloeding dinsdag heb ik enkel nog met afvegen vleugen op het papier gezien. Niks in mvb. Testen blijven negatief en lees ook verhalen van meiden die hetzelfde hadden en toch zwanger bleken, maar pas week na die eerste bloeding positief testen. Maat daar geloof ik inmiddels ook echt niet meer in. Maar dit is ook alles behalve een menstruatie, normaal loop ik drie dagen lang leeg. Als ik dit (nog) niet als menstruatie tel zit ik dus nu op een cyclus van 43 dagen (normaal altijd 32-34). Wel een beetje buikpijntjes vandaag. Dus zou het dan toch gaan gebeuren? 

Terug
Bovenaan