NOD september 2019

@zwindo
Wat fijn van je knaltest??
Lekker gezellig  maken met je vriend dan ?
@ jonge vrouw anoniem
Ik ken je gevoel.  Mijn stiefzus en de broer van mijn man zijn zwanger . En allebei uitgerekend in februari. Ik zat te denken toen ik in juli weer begon voor de 2e hoe leuk is het als ze kort op mekaar zitteb. En sowieso  met mijn zoontje ook. Hij is nu 11 manden en wil  een nier te groot  leeftijd verschil het lietst elke keer als het dan niet raak is denk ik dan zit er nog een groter verschil in. 
En ook als ik hun zie denk ik wil ook zooooo graag weer.
Ik heb ook steeds het verhaal  van mijn schoon moeder in mn hoofd die was bij de eerste gelijk zwanger  en over mijn vriend  hebben ze 2 jaar gedaan?? hopelijk heb ik dit niet

He dames ik sluit me ook weer aan helaas. Verwachte NOD is 20 september, deze maand 3 dagen te vroeg terwijl ik altijd een cyclus van 26 - 27 dagen heb... Deze keer dus 23 dagen. Ik ben benieuwd we gaan er weer voor.

Zwindo, oh fijn dat jij je knaltest hebt! Kunnen jullie het gezellig maken ? 
Jonge vrouw anoniem ook ik herken jou gevoel, ik wou altijd al graag kindjes, maar het juiste moment was er nooit echt. Nu dat er wel is wil ik het zooooo graag maar inmiddels al ronde 8 en om mij heen lijkt het bij iedereen zomaar te lukken. Andere zwangeren zien of horen dat ze zwanger zijn doet mij ook altijd iets!
Maja, jij hebt je LH piek ook gevonden zag ik? 
Ik blijf het toch maar lastig vinden, gelukkig liepen mijn testen op (had nieuwe gehaald omdat ik het raar vond als ik hem al gehad had) nu vandaag was hij voor een deel toch wel redelijk dezelfde kleur ik zal proberen een link van de foto mee te sturen, nu heb ik jullie hulp nodig als vandaag mijn piek is springt mijn ei binnen 24-36u, gister hebben we voor de laatste keer geklust, manlief heeft morgen nachtdienst tot 01.00u en om 4.00 vertrekken wij naar het vliegveld. Wat is wijsheid? Morgen voordat hij gaat werken nog of pas weer als we aankomen het gezellig maken? Wetende dat mijn ei morgen zou kunnen springen... 
Die testen maken het voor mij niet makkelijker haha.

https://www.mupload.nl/img/pu0po2gos248q.jpg

Het lijkt trouwens of een deel van mijn teststreep wel de juiste kleur heeft en een ander deel niet.. alsof hij niet helemaal gepakt heeft

Farru het lijkt een beetje op mijn foto die ik gisteren stuurde ene helft was van het streepje was ook donkerder en de andere helft wat  lichter. Ik had nu vandaag echt 2 dikke strepen waarbij de test streep zelfs nog ietsje donkerder leek te zijn dan de controle streep, dus kan goed zijn dat je morgen ook 2 hele dikke strepen hebt. Qua moment het kan beide want het zaad blijft een aantal dagen leven. Het is wat je zelf prettig vindt. 

Hoi dames,

Beetje rare cyclus hier. Normaal 21 dagen, maar in augustus 10 dagen na mijn ongesteldheid weer bloeden. Meer bruin en maar 4 dagen. Dus heb geen idee hoe en wat.

Ik heb tussen de 24 augustus en de 3 september mijn NOD dus we zullen het wel zien.

Dit is ronde 3 en het 6e kindje. 1e gezamenlijk

NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 1 september – AnnemiekeHmr – 29 jaar – 3e ronde na miskraam – 1e kindje
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 3 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindje
NOD 3 september - Mystery - 39 jaar - ronde 3 - 6e kindje, 1e gezamenlijk 
NOD 4 september – MaCéBa – 29 jaar – ronde 1 – 2e kindje
NOD 4 september – Knufje – 29 jaar – ronde 3 – 1e kindje 
Nod 5 sep Mienmien 37 jaar- ronde 8 -3de kindje-
NOD 7 september – Zwindo – 28 jaar – ronde 4 (Sinds miskraam maart) – 1e kindje
NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 September – Farru – 29 jaar – 8e ronde – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 13 september – KSAS – 32 jaar – ronde 5 – 2de kindje
NOD 14 september – anneiggy – ? – ronde 2 – ?
NOD 15 september – jonge vrouw anoniem – 24 jaar_ ronde 2– 2e kindje
NOD 15 september – NWJ- 25 jaar – ronde 11 – 1e kindje 
NOD 22 september – Gebruiker 10156915 – 35 jaar – 6e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje

Zwindo,  ja jij had dat ook inderdaad! Fijn om te horen dat het bij jou dus toch nog opgelopen is. Ik heb het een keer gehad waarbij ik twijfelde en dacht morgen zal hij wel knallen maar dag erna was hij stukken lichter. Heeft het nut morgen in de middag te testen? Ik heb ze nu iedere keer vooral 's avonds gedaan, volgens mij maakt dat niet zo heel veel uit toch? 
Eigenlijk zou mijn ei vandaag zijn, maar deze maand dus voor de verandering wat later.
De lijst begint trouwens weer te groeien hier.

Farru ik test zelf vaak tussen 10 en 11 ergens dus in mijn ogen kan je gewoon testen smiddags. Hopelijk nu dan indd bij jou ook een knaller. 

Terug
Bovenaan