@Maja: allereerst wat lief dat je het lijstje zo goed bij houdt 🙂
Een innestelingsbloeding, ja dat zou goed kunnen (al geloof ik daar door alle verhalen niet zo in, maar 20 procent geloof ik he?). Ik heb dit 1 keer eerder zo gehad (dus ook die gekke korte bloeding), maar werd daarna al vrij snel echt ongesteld (waarbij de dokter dacht dat het een mislukte innesteling was). Dus ik durf uiteraard niet te hopen nu en ga er vanuit dat mijn menstruatie er gewoon aankomt een dezer dagen. Heb nog heeeel af en toe een beetje bruine afscheiding, dus dat kan richting menstruatie zijn of juist restje van begin deze week. Maar ja, dat speculeren heeft natuurlijk weinig zin, afwachten wel 🙂 fijn het hier even van me af te kunnen schrijven.
@XPamx: verwarrend he, maar helaas is je lichaam veranderlijk en is de app slechts een tool. Ik was in het begin ook met de app bezig, maar nu veel meer met de signalen van mijn lijf (dus inderdaad afscheiding). Daarnaast heb ik het ook getest met ovulatiestrip om te kijken of die signalen een beetje klopten. Aan beide zag ik deze maand dus ook dat mijn eisprong een stuk later was dan 'normaal'.