NOD september 2019

@ksas
De eerste keer begon ik bij dag 10 . En testen op dag 20 positief
En deze ronde dag 13 en testen met dag 16 positief.
Ik begin optijd omdat  ik hem niet wil missen en mijne cyclus elke keer anders is?

Nicolle B
Je zal hem dan wel gehad hebben als je een duidelijke piek had en daarna ook veel buikpijn. Dan heb je je ovulatie waarschijnlijk gevoeld. Snap de onzekerheid want nergens staat 100% zeker dat je ovulatie is geweest. Je moet maar van een test en je lichaam uitgaan. En als je hem dan ook nog niet verwacht..

Farru
Maak je geen zorgen Farru! Zaadcellen blijven 3 tot 5 dagen (en soms lees ik zelfs 7!) in leven. En de reis naar de eileider duurt ook 12 tot 24 uur. Maar snelle zwemmers kunnen er al na een uur zijn. Maar zoals jij zegt dat jullie de 21e ‘’geklust’’ hebben en je ei vermoedelijk de 23e was, heb je alsnog grote kans hoor. Want dan liggen de zaadcellen gewoon even te wachten ;) Ik heb eerst vaak ‘’gebobt’’ maar nu zou het te veel opvallen dat ik dat zo vaak doe en nu heb ik alcoholvrije wijn gekocht. Ik heb afgelopen twee feestjes een dopper in mijn tas gedaan, gevuld met alcoholvrije wijn. En dan schonk ik wel echte wijn in, ging ik met mijn glas+tas naar de wc, gooide de wijn weg (zonde, i know), spoelde mn glas bij het kraantje en deed dan mijn alcoholvrije wijn erin. Ik heb dat gekocht bij de gall&gall. Ik drink dus niet. Mijn vriend ook niet tenzij het anders echt opvalt, dan drinkt hij 1 glaasje of om mij uit de brand te helpen als iemand wat voor mij inschenkt, dan wisselen we stiekem van glas als die van hem leeg is en dan laat hij dat glas staan of drinkt er een heel klein beetje uit.

Knufje
Dat zou een leuk verjaardagscadeau zijn! Plus op jullie vakantie/huwelijksreis dus dubbelfeest! Ik ben volgende week ook jarig dus hoop ook een mooi verjaardagscadeau. Ook al test ik pas die week erna.

KSAS
Bij de test die ik heb gebruikt (Clearblue paars) gaf de gebruiksaanwijzing dat je op een bepaalde dag moest beginnen met de lengte van je cyclus. Mijn cyclus is 28-29 dagen en dan gaf hij aan vanaf dag 8. Dus ik ben vanaf dag 8 begonnen. Toen had ik 3 dagen een leeg rondje, 4 dagen een knipperende smiley en vanochtend een vaste smiley! Dus dag 15 mijn piek. Dus als ik jou was zou ik ook lekker op tijd beginnen. Weet je zeker dat je hem niet mist.

Gebruiker10156915
Het blijft onduidelijk totdat je test dat je echt zwanger bent. Die bloedingen zijn ook zo gek soms. Of een innesteling of toch menstruatie. Of van slag. Afwachten helaas.

Ik heb vanochtend weer getest en nu dus mijn piek. We hebben vannacht toen we terugkwamen van een feestje nog geklust. De test blijft nu 48 uur branden als vaste smiley staat er. Maar las net ergens dat je het vruchtbaarst bent als hij echt net springt. Maar bij andere lees ik weer dat het na je eisprong geen zin heeft. Heel onduidelijk. Maargoed we hebben vanaf zondag de 17e geklust, toen 2 dagen ertussen en vanaf dinsdag om de dag gedaan. Dus het zal wel goed zitten. 

Van slag én menstruatie helaas. De pleuris is uitgebroken ;) ik ga even een paar dagen verdrietig en onzeker zitten wezen en dan weer vrolijk voor een nieuwe maand! Dag augustus, hallo september! Thanks meiden! 

@maja
Ja gelijk heb je dat we uit moeten gaan  van een testje  en je lichaam en het nooit zeker weten.
Als je om de dag klust zit je ook goed. Wij klussen elke dag tijdens de eisprong.  Zo ben ik de vorige keer ook zwanger  geraakt. Dus dat zit er nu eenmaal in?
Dus ook dan kunje zwanger  raken?

@ah balen, ik snap jouw teleurstelling. Even down en daar weer door naar de volgende ronde, sterkte!
@ksas, mijn cyclus is een beetje wisselend tussen de 29 en 25 dagen waarbij 25 dagen mijn laatste cyclus was. Ik heb een app, get the baby, die geeft aan dat ik pas 3 september mijn eisprong heb maar mijn gevoel zei dat dit te laat is. Ik ben 20 augustus ongesteld geworden en heb vandaag de eerste ovulatietest gedaan en ik kreeg al een streepje. Ik test trouwens rond 11 uur sochtends. Wij moeten dus aan de bak deze week!
@nicolleb ja je leest overal dat om de dag beter is maar dit gaat ook een beetje tegen mijn gevoel in. Ik wil het liefste ook elke dag aan de gang!
Nou sterkte met klussen inde warmte komende dagen en op naar vele zwangerschappen!

Hoi dames
Gisteren een feestje gehad waar 2 zwangere rondliepen schoonzusje is zwanger en een kennis. 
Is het heel vreemd en gemeen dat ik dan denk ik wil ook zoooo graag

Nicolle B en anneiggy Dat klussen van om de dag vraag ik mij ook af. Ik ben ook artikelen tegen gekomen waar dat juist weer wordt tegen gesproken. Dat het juist wel weer beter is om het vaker te doen. Dus gewoon doen wat goed voelt. 
Ik had vanmorgen rond 10 uur ook een dikke knaller van ovu test dus een dagje later dan gedacht.  Dus dan zou mijn nod nu 8 sept moeten zijn ipv 7.
Jonge vrouw anoniem nee hoor niet vreemd. Heel logisch als je eenmaal die keuze hebt gemaakt en het heel graag wil. Ik heb het ook hoor en met dit warme weer lijkt het ook wel of iedereen zwanger is. In de winter valt het allemaal minder op door alle lagen kleding, haha.

Terug
Bovenaan