NOD september 2019

Hoi Dames,
Joepie ik mag me aansluiten!! Mijn verwachtte NOD is 20 september maar deze keer een cyclus die 4 dagen eerder begon. Ben dus erg benieuwd!?
NOD 20 september - Olifantje- 27 jaar - 1ste ronde - 1ste kindje

Nou net nog een testje gedaan, hij kwam snel en was ook nog er duidelijk maar ik weet niet of hij echt donkerder was leek toch wel iets lichter. 
Ik probeer het vandaag ergens nog gezellig te maken en voor we vertrekken en daarna gaan we maar vrolijk weer verder op vakantie haha. 
Olifantje, Welkom en veel succes hopelijk heb je snel een positieve test ?

Farru Ik heb mijn piek inderdaad gisterochtend om 9:00 getest. Gisteravond merkte ik mijn ovulatie enorm erg omdat ik hele erge steken had in mijn rechter eierstok van 19:00 tot 21:30. Hierdoor denk ik dat mijn LH piek zaterdagmiddag/avond al is begonnen. 
Gelukkig liepen ze bij jou op! En wat is het plan om nu te klussen? Toch vandaag voordat hij gaat werken of pas als jullie aankomen? Je kan het beter voor zijn dan te laat. Dus ik zou zeggen voordat hij gaat werken. Maar jullie hebben zaterdag voor het laatst geklust toch? In principe, wat ik op internet lees, zou dat prima zijn. Want ze adviseren op heel veel websites dus om de twee dagen omdat iedere dag geen zin schijnt te hebben omdat er dan veel minder zaadcellen zullen zijn en het pas na 36-48 helemaal opnieuw is aangevuld. 
Wij hebben ook zaterdagnacht voor het laatst geklust (rond 2:30, na een feestje) en zondagavond was denk ik mijn ovulatie door de pijn. Zaadcellen doen er ook nog eens 12-24 over om bij de eicel aan te komen. Sommige sneller. Dus dat moet je er ook nog eens bij op tellen. En het is beter als ze al liggen te wachten i.p.v. er nog heen moeten natuurlijk. Plus het overleeft ook nog eens 3-5 dagen. Hele berekeningen haha. 
En ik heb iedere keer 's ochtends getest, toen ik opstond. Varieerde tussen 9:00 - 10:30. 
Olifantje Kopieer even de lijst en zet even je NOD erin. 

Ik had trouwens zaterdagmiddag ook echt slijm wat ik helemaal uit kon rekken tot 10cm. Lees ook bij de Billings ovulatiemethode dat de dag dat je baarmoederhalsslijm het meest overvloedig, draderig en dun is dat dat meestal de dag is voor je eisprong. Maar heb daarvoor alleen op m'n wc papiertje soms wat gemerkt maar niet veel. En zaterdagavond/zondagoverdag ook niet. Echt alleen die zaterdagmiddag. 
Hebben jullie dat ook?

Maja Ik zelf heb dit ook altijd maar even. Ik moet zeggen dat ik gisteravond wat meer afscheiding had maar niet zoals normaal. Daarna niks meer tot nu net echt een flinke slibberige veeg bij het afvegen. Het slijm kan vanaf 3 dagen voor de eisprong aanwezig zijn dit verschilt per vrouw en zelfs per keer. 
Als ik bij mij uitga van de testen en het slijm vandaag denk ik dat mijn ei morgen springt. Dus dan is het beter om vandaag te klussen. Morgen kan altijd nog ? want inderdaad te laat is te laat.

Hier gisteren weer begonnen met de ovulatie testen en het klussen ? hihi
Ik doe de testen zo rond 16 uur smiddags omdat ik dan meestal wel thuis ben, schijnt te moeten kunnen dat tijdstip. Gisteren een licht streepje ben benieuwd hoe die vandaag zal zijn. 
Dat van zo'n half streepje heb ik mn vorige cyclus ook gehad, toen leek hij maar voor de helft goed gepakt...  daarna geen dikkere streep gehad eigenlijk... 
Betreft het slijm, is dat bij jullie ook zo verschillend? Ene cyclus kan je het hèel goed merken, maar andere cyclus bijna niet. Afgelopen keer had ik eigenlijk vrij weinig slijm... is dit bij jullie ook zo??

Terug
Bovenaan