Farru Ik heb mijn piek inderdaad gisterochtend om 9:00 getest. Gisteravond merkte ik mijn ovulatie enorm erg omdat ik hele erge steken had in mijn rechter eierstok van 19:00 tot 21:30. Hierdoor denk ik dat mijn LH piek zaterdagmiddag/avond al is begonnen.
Gelukkig liepen ze bij jou op! En wat is het plan om nu te klussen? Toch vandaag voordat hij gaat werken of pas als jullie aankomen? Je kan het beter voor zijn dan te laat. Dus ik zou zeggen voordat hij gaat werken. Maar jullie hebben zaterdag voor het laatst geklust toch? In principe, wat ik op internet lees, zou dat prima zijn. Want ze adviseren op heel veel websites dus om de twee dagen omdat iedere dag geen zin schijnt te hebben omdat er dan veel minder zaadcellen zullen zijn en het pas na 36-48 helemaal opnieuw is aangevuld.
Wij hebben ook zaterdagnacht voor het laatst geklust (rond 2:30, na een feestje) en zondagavond was denk ik mijn ovulatie door de pijn. Zaadcellen doen er ook nog eens 12-24 over om bij de eicel aan te komen. Sommige sneller. Dus dat moet je er ook nog eens bij op tellen. En het is beter als ze al liggen te wachten i.p.v. er nog heen moeten natuurlijk. Plus het overleeft ook nog eens 3-5 dagen. Hele berekeningen haha.
En ik heb iedere keer 's ochtends getest, toen ik opstond. Varieerde tussen 9:00 - 10:30.
Olifantje Kopieer even de lijst en zet even je NOD erin.