NOD september 2019

@liefmadeliefje.
Het zou  kunne ?
Moet zeggen dat ik mijn vorige ronde geenkwaaltjes had en nu wel wat steekjes in mn buik.  
Maar sta er vrij nuchter in en denk dat het wel mee zal vallen en  ik uiteindelijk wel doorga naar oktober ofzo
Soms denk ik met die steekjes is dit mijn ei sprong niet
 Terwijl ik eigenlijk bijna zeker weet dar ik hem 1 week geleden gehad heb en sowieso  gemeten heb.
Naja nog 1 weekje wachten ?

Hoi meiden sinds gister op huwelijksreis! Tis hier heerlijk maar moet me toch even iets van het hart  gister ineens heel lichtbruine afscheiding die eruit kwam vloeien. Was best veel. Daarna niet meer alleen toen was er vanochtend weer een flinke klodder lichtbruin en ook vanmiddag weer. Best veel. Zit nu op cycluadag 27. Had mijn NOD op 4 september gezet omdat ik dachtt dat ik 21 of 22 aug mn ei had gehad vanwege de afscheiding.. maar nu begin ik dus te twijfelen.. ik heb dit trouwens eigk noooit voor mn NOD bruine afscheiding.. heb ook niet echt droge dagen gehad.. en dat is altijd na de eisprong en voor de NOD. Dan hoor je eigk weinig tot geen afscheiding te hebben terwijl ik toch geregeld klodder heb gehad.
Ik weet het niet hoor. Mijn gevoel zegt dat mn ongesteldheid er gewoon aan komt en dat ik dus met mn gevoel fout heb gezeten met mn eisprong.. 
Hier mensen die deze zelfde klachten hadden en zwanger bleken te zijn???? (Dus dat het een innesteling was ipv aankomende ongesteldheid)
Als het ongesteldheid is heb ik liever dat het gelijk vandaag nog komt ipv nog 3 dagen zo bruine afscheiding en daarna pas..als het moet konen dan maar nu. marja dat hebben we niet in de hand helaas.. 

Xxx knufje 

Nu heel klein beetje helder bloed erbij. Alleen inwensig toen ik het ging controleren. Maar echt zo minimaal datk geen tampon of maandverband hoef te gebruiken.. 

Hopelijk zet het niet door knufje.  
En is het misschien van het innestellen ??
Laten we daar op hopen.
Huwelijks reis????
Ben je net getrouwd.?  zojaa  gefeliciteerd. 
En laat je reis er niet door verpesten  ?

Knufje spannend! Even aankijken de komende dagen en eventueel een zw testje kopen of als je die mee hebt doen van het weekend als het niet doorzet. Heb in het augustus forum ook wat verhalen van meiden die dit hadden bij sommige zette het door en bij andere niet. Dus zit helaas niets op dan nog even afwachten. Dus ik zou vooral genieten van jullie huwelijksreis!
Ik had trouwens even een onderwerp aangemaakt om te kijken of er meerdere meiden een lange lh piek meten. De meest logische verklaring is dat de testen mogelijk te gevoelig zijn. Dus indien het deze ronde niet raak ik haal ik testen van 2besure die als tip werden gegeven.

Is dit de eerste keer dat je deze testen  gebruikt  dan zwindo? 
En je testen  waren op en je bent andere  testen  gaan gebruiken toch ?misschien  dat de ene net gevoeliger was dan de ander en je daarom 3 keer een piek meet??.
Ben benieuwd wat die morgen aan geeft bij je

Hoi dames 

Ik haak ook even in.
Wij hebben een kindje van bijna 15 maanden en nu bezig voor de 2e.
Vorige keer ook in een forum en appgroepje gezeten, vond ik erg fijn. Samen sparren, vragen en steunen.
Met je man is dat toch anders.. en ja mijn omgeving weet het pas als ik een tijdje zwanger ben natuurlijk. 

Hier geen ontpillen. Na de 1e geen hormonale anticonceptie  meer,!
Voel me veel beter zonder..

NOD berekend op 9 september cyclus van 30 dagen. 
Dus samen heel gezellig gehad op mijn vruchtbare dagen. 

Grrtz An

Terug
Bovenaan